TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Dominique
25-11-2006
|
11-10-2006 13:14:28
Hallo Annelies, kan hij voor 1 keer niet de moeite doen om toch eens met jou te dansen? Dat oogt toch ook mooi op de foto's en eventueel video. En iedereen kan nog eens goed jouw kleed bewonderen. Ik heb ook wel bang voor die openingsdans want mijn vriend kan zo goed dansen (jaren les gevolgd) en ik heb maar 10 lessen gevolgd, dus ja... maar wij hebben daarom aan onze DJ gevraagd een rookmachine mee te brengen, dan leidt dat misschien wat af van ons :o)
Dominique 25.11.2006
|
|
Vicky
7-9-2007
|
11-10-2006 13:19:35
Hey,
Misschien kan je een speech doen om iedereen te bedanken na het dessert of zo. Dan kan je de ouders naar voren roepen en de getuigen. Wij gaan deze mensen allemaal een klein bedankje geven. Als jullie dit niet doen kunnen jullie ze gewoon naar voren roepen en een applaus vragen voor hen of iets dergelijks. Als dan toch iedereen vooraan staat kunnen jullie misschien zeggen dat dan ook ineeens de dans geopend is. Dan kunnen jullie ouders en de getuigen met elkaar dansen. Of jij kan met je papa dansen? Als deze mensen allemaal naar voren worden geroepen en er toch al staan op de dansvloer kan je ze evengoed ineens aanzetten om te dansen. Dan is het ijs ook ineens gebroken. Tis maar een idee hé.
Groeten,
Vicky 797
|
|
Lieve
1-9-2006
|
11-10-2006 13:35:00
Hey,
het is heel jammer, want voor mij was de openingsdans één van de hoogtepunten van de dag, maar als je ventje het niet wil, valt er weinig aan te doen hé.
Misschien kan je iedereen op de dansvloer krijgen met die serviettendans? Dan kan je vooraf afspreken met je ouders, getuigen, broers en zussen dat ze meteen op de dansvloer gaan staan. De rest zal dan vanzelf wel volgen. Als je daarna aan de DJ vraagt om met uptempo-nummers door te gaan ipv met slows, dan blijven ze waarschijnlijk ook wel dansen.
Of je gaat voor iets heel opzwepend zoals de Plopdans. Gegarandeerd volk op de vloer!
Laat je ons weten wat jullie beslissen?
Groetjes, Lieve
|
|
Tamara
13-11-2010
|
11-10-2006 16:13:11
Hey,
mijn vriend wou ook absoluut geen openingsdans doen. Onze oplossing was echter nogal drastisch: geen dansfeest ... Wij vinden dat nu ook niet echt erg, omdat we alletwee naar metal luisteren en de muziek die normaalgezien op een huwelijk gespeeld wordt echt ons genre niet is. Ge kunt nogal moeilijk staan headbangen ook hé als openingsdans :)
|
|
K
7-7-2007
|
11-10-2006 16:42:55
Ik vrees dat als jullie geen openingsdans doen en er is wel een dansfeest voorzien, dat het dan idd moeilijk wordt om A de mensen aan het dansen te krijgen en B de vermijden dat ze een ganse avond aan jullie kop gaan zagen, want ze gaan wel een openingsdans verwachten...
Langs de andere kant, doe gewoon waar je zin in hebt. Onlangs was ik op een superleuk trouwfeest, daar was wel een openingsdans, maar een heel alternatieve, en daarnaast is er de rest van de avond veel new wave gedraaid, dus waarom zou dat niet kunnen he :-)
Enfin, ik hoop datt jullie een oplossng vinden. Zit trouwens met een soortgelijk probleem, en weet ook nog niet 100% hoe het op te lossen ;-)
|
|
Jacqueline
22-12-2006
|
12-10-2006 15:28:17
Wij hebben laatst een bruiloft gehad en het bruidspaar had aan de band te kennen gegeven dat ze geen openingsdans doen, maar dat ze dat aan de vrienden over lieten. En toen hebben wij (de vrienden) de openingsdans gedaan. De polonaise. groetjes jacqueline
|
|
Lobke
6-7-2007
|
12-10-2006 16:48:57
Hallo,
Ik zou vragen dat de DJ dit zo ook aankodigt. Dat hij vraagt of alle genodigden ter ere van het bruidskoppel op de dansvloer willen komen om het dansfeest zo met zijn allen gezamelijk te openen. Ik ben zeker dat dit moet lukken!! Jullie kunnen dan nog kiezen met welk soort dans het wordt ingezet: met de polonaise zit men direct in de sfeer, met een slow bouwt men op...
Veel succes ermee en laat maar horen hoe de mensen hebben gereageerd!
Lobke.
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|