Nu Online
Momenteel zijn er 645 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Youniek Bruidsmode??

17-12-2012 8:41:30
Iemand ervaring met Youniek Bruidsmode?

Stephanie
16-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 1409

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik17-12-2012 9:52:39

Hallo,
Ik ben er gaan passen en vond dat een leuke ervaring. Heb er toen ook een heel mooi kleedje gevonden maar uiteindelijk ergens anders mijn kleed gekocht. Je hoeft er je kleed niet zo heel lang op voorhand te bestellen en je kan veel aanpassingen vragen naar gelang je goesting (bv rits of korset sluiting, bepaalde kleur). Ze geven ook all in prijzen dus je weet exact wat het je gaat kosten. Ze pushen ook niet.

Stephanie
16-8-2013
 Meld misbruik17-12-2012 10:03:49

Maar ik heb gehoor dat de jurken goedkoper zijn, en dat je dat wel ziet?
Dat de kwaliteit en afwerking minder mooi zijn?

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik17-12-2012 10:16:55

Ze hebben bepaalde prijsklassen van erg goedkoop naar ongeveer 1000 euro. Ze zijn in het algemeen niet zo rijkelijk bepareld en geborduurd en misschien iets soberder. Alhoewel je er ook juist erg speciale hebt die je niet zo gauw in een andere winkel vindt. Het prijs verschil zit natuurlijk wel ergens maar het is niet zo dat ze er enorm goedkoop uitzien of aanvoelen. Het hangt wellicht wat van je stijl af. Als je interesse hebt is het het best om gewoon een afspraak te maken, ze pushen echt niet dus je zal niets opgedrongen krijgen.

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik17-12-2012 10:18:55

Ze hebben bepaalde prijsklassen van erg goedkoop naar ongeveer 1000 euro. Ze zijn in het algemeen niet zo rijkelijk bepareld en geborduurd en misschien iets soberder. Alhoewel je er ook juist erg speciale hebt die je niet zo gauw in een andere winkel vindt. Het prijs verschil zit natuurlijk wel ergens maar het is niet zo dat ze er enorm goedkoop uitzien of aanvoelen. Het hangt wellicht wat van je stijl af. Als je interesse hebt is het het best om gewoon een afspraak te maken, ze pushen echt niet dus je zal niets opgedrongen krijgen.

Sarra
15-4-2017
 Meld misbruik17-12-2012 11:30:16

Ik heb zelf ook goede reacties gehoord over Youniek van enkele vriendinnen dus ik zou er zeker eens gaan passen.

Grtjs

Alexandra
14-9-2013
 Meld misbruik17-12-2012 12:59:33

Ik heb nog geen jurk gekozen, maar ben al op een paar plaatsen gaan passen waaronder bij Youniek. Ik vond ze er heel erg vriendelijk, en wat mij betreft vond ik zeker geen zichtbaar kwaliteitsverschil tov de bekende merken. De prijzen zijn inderdaad zeer interessant (mijn 'favoriete' jurk daar was 699€, met veel kant en parels, daar waar ik een gelijkaardige jurk van Pronovias heb gepast die dag voor 1995€!!) Nog een voordeel is dat ze inderdaad alles kunnen maken naar je wens naar't schijnt, en dit voor max. 10% van de waarde van het originele kleed (dus wederom bij mijn favoriete jurk 69€ aanpassingen, wat héél weinig is vergeleken met andere winkels). Ik heb uiteindelijk nog niets gekocht omdat ik toch nog niet het ultieme wauw-gevoel heb gehad, bij geen enkel kleed, maar zeker zo veel bij Youniek als ergens anders. Gewoon eens gaan zien en zelf oordelen!

Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik17-12-2012 13:22:35

Stephanie,

Mijn kleed kwam van bij Youniek en ik heb geen verschil gemerkt qua kwaliteit, mijn kleed was onderaan volledig uit Tule en het bovenstuk en een deel van de rok was volledig bezet met pareltjes en versieringen. Heb heel veel goede reacties gehad en mijn kleed is na het dragen nog héél mooi. Uiteraard moet ieder zijn keuze maken, maar ik kan enkel zeggen dat ik me even goed heb gevoeld in mij kleed van 799(all in) dan in kleedjes die ik o.a. gepast heb bij Maxime couture etc. met dat verschil dat het me nu minstens 500 euro minder heeft gekost.

Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik17-12-2012 13:23:04

p.s. ik heb foto's hier op het forum gezwiert mocht je eens een kijkje willen nemen...

Stephanie
16-8-2013
 Meld misbruik17-12-2012 14:18:42

Thanks voor de reacties.
Jessica: ik zie enkel een filmpje, heb je ook foto's van je kleed?

Wat ik me dan afvraag he, hoe komt het dat die jurken zo goedkoop zijn?
Zou dat gewoon zijn omdat die niet van een merk zijn?

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik17-12-2012 14:46:07

De jurken worden in China gemaakt of uit stoffen uit China, vandaar het prijsverschil... Ik vond het verschil wel merkbaar, zowel qua stof alsook bvb in de tule (die veel stugger aanvoelde dan die van mijn uiteindelijke jurk)
Maar ga gerust eens passen hé, misschien vind je daar wel je zin.

Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik17-12-2012 16:38:32

Hey Stephanie,

Als je op het filmpje klikt gaat het sneller vooruit, daar zie je men jurk maar ik probeer vanavond hier een foto op te zetten. Het is idd misschien zo dat de tule wat stugger aanvoelde, dan de jurk die ik bij een andere winkel had gepast maar van mijn bovenstuk was daar niets aan te merken aan de stof en de tule kwam niet tegen mijn benen aan, want daar was een stof onder. Mijn jurk zat ook heel goed, het was dus ook niet in die mate dat het onaangenaam aanvoelde(voor mensen die mijn jurk wilde aanraken) of de tule niet mooi meeviel met de jurk. Daar moet je dan zelf de afweging maken wat jij belangrijk vindt. Ik vond voor mezelf het wat soepeler aanvoelen van de tule niet de meerprijs in een andere winkel waard voor 1 dag. Maar uiteraard is dat ieders keuze en was de jurk wel onmiddellijk mijn smaak. Veel heeft ook al te maken met je ingesteldheid, Ik was vertrokken met het idee dat ik voor één dag niet te veel geld wilde uitgeven aan een jurk, maar meer wilde investeren in andere zaken nogmaals dat is ieders keuze en ieders budget

Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik17-12-2012 21:11:34

krista
9-8-2013
 Meld misbruik18-12-2012 6:37:44

hoi stephanie,
ik heb mijn jurk er ook gekocht, allez, besteld, eind januari, begin februari zou hij aankomen.
de eigenares is een chineese, en ze hebben in china hun atelier... daarmee kunnen ze de prijs laag houden.
ik ben van limburg, ben hier in de turkse winkels gaan kijken en daar is het stof veel slechter van kwaliteit.
ik vond de stof bij youniek wel zeer fijn, en kwaliteitvol (het is uiteindelijk maar voor 1 dag te dragen en dan
droogkuis te doen). mijn kleed heeft ook redelijk veel pareltjes, en als je dan keek (op de buste) dan zag je dat elk pareltje eigenlijk
een bloem is met zilveren stengeltjes... ik vond het zeer mooi afgewerkt.
ze zoeken ook samen met u naar een kleed dat staat met jou model.. ik heb namelijk brede heupen, en hebben ze gezocht naar
een kleed dat juist op het juiste moment (op mijn heupen) uiteen gaat. ik had er n super gevoel.
maar ga gewoon zelf eens kijken, kijken kost niks, en geen angst, ze zijn zeker en vast niet opdringerig...
wel super vriendelijk en behulpzaam...
hou ons op de hoogte ;-)
groetjes

Alexandra
14-9-2013
 Meld misbruik18-12-2012 8:58:59

Haha, Jessica, jouw kleed was ook mijn favoriet denk ik! :-) Mooie keuze!!

Eva

Meld misbruik19-12-2012 7:21:17

heyhey,

hallo collega bruidjes!
mijn kleed heb ik ook bij Youniek besteld en ik ben ook zeer tevreden van de service daar, ik had samen met een vriendin en mijn mama enkele jurken gekozen maar er zat er niet echt één bij waarvan ik zelf dacht wauw en toen zei mij moeder dat ik de mevrouw van de winkel er eens enkele moest laten kiezen en ja hoor de eerst ejurk die ik aandeed was Dé Jurk! Ik wilde ook met de kleur rood werken en dat was geen probleem, de mevouw stelde voor om de kant die met zilverdraad was dan mar gewoon ivoor kleurig te nemen en de pareltje ook in ivoor en dan zouden ze daartussen ook met rode pareltjes werken in plaats van zilveren, daarbij gaan ze ook mijn lint van het korset en mijn stola in hetzelfde rood maken! en als ik in januari samen met mijn toekomstig echtgenoot om zijn kostuum ga daar, volledig op maat gemaakt, garanderen ze me dat het rood van zijn hemd hetzelfde kleur gaat zijn en dat allemaal voor redelijke prijzen! mijn kleed met alle aanpassingen en de stola 750 euro en mijn vriends pak zou op ongeveer 400 euro komen, probeer dat maar eens in een andere winkel!

jamina
31-8-2012
 Meld misbruik20-12-2012 8:00:48

Mijn kleedje komt ook van bij Youniek en was volledig uit kant, mooie kant die ik zelf gekozen heb, dus ben het eigenlijk oo niet eens met iemand die zei dat de afwerking minder was, heb duurdere kleedjes aangehad die niet half zo mooi waren of die van veel mindere kwaliteit waren. Daarbij is de service er ook nog een super goed, niks is te veel voor hun, je mag gaan passen zo vaak als je wil...
Mijn kleedje kan je ook steeds bekijken tussen men topics :-)
Zeker eens langsgaan, mss vind je het niks, maar mss vind je er wel je droomkleedje :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info