Terug naar overzicht
Hey,we trouwen op dezelfde dag dus vrij vergelijkbaar!;-)- wij moeten nog ons menu gaan proeven/kiezen maar aangezien de feestzaal nog geen nieuwe menukaart heeft, zullen we nog wat moeten wachten;- schoenen voor mij en mijn verloofde zijn in orde;- na nieuwjaar zitten we samen met de priester voor onze viering en met de schepen voor onze wettelijke trouw in februari;- 27 december mag ik voor de eerste pas van mijn kleed;- de liedjes met de zangeres zijn al besproken, alsook onze verlovingsfoto's die ik voor de uitnodigingen ga gebruiken;- de save-the-dates zijn verstuurd en we hebben een proefdruk van de uitnodigingen laten maken;- 13 februari trouwen wij voor de wet en dan komt ook de kapster voor de proef van het kapsel&make-up; - in januari mag ik nog eens mijn kleedje voor de wet gaan passen en dan zijn we al bijna februari... joepie! (maar tegelijk ook wel kriebels van de zenuwen, zie dat er iets misloopt..)maar toch zijn er nog veel kleine dingen die moeten gebeuren, zowel voor februari als juni, en ik weet (net als jij) soms niet waar eerst te beginnen... maar zoals mijn verloofde zou zeggen: "doe je best en alles komt wel goed! zolang jij en ik aanwezig zullen zijn zal het perfect zijn!"veel succes verder nog!
Wij trouwen beetje vroeger, en moeten ook nog wel wat doen. Hebben uitnodigingen al gekozen maar over de tekst zijn we nog niet uit. Mijn vriend moet nog voor zijn kostuum gaan en verder moete we beide nog schoenen hebben. Ook voor de bruidskindjes moeten we nog alles zoeken. Wij zorgen zelf voor aankleding van onze zaal dus moet ook nog gezocht worden. Ook foto's voor de bedankjes moeten nog gemaakt worden. En zelfs voor onze ringen moeten we nog terug gaan. Hier dus ook nog veel werk Groetjes
Dag Jana,Mijn partner en ik trouwen op 29 juni. Vandaag ben ik de datum gaan vastleggen in het gemeentehuis. Wij moeten nu nog enkele dingen regelen zoals; bruidegom zijn kostuum, decoratie, ringen, uitnodigingen, bedankjes, mijn trouwschoenen. De 'kleinigheden' dus. Daarvoor ben ik blij dat het binnenkort solden is! ;-) Nog veel succes met de voorbereidingen!Grtjs
Hi JanaIk ben weeral verbaasd hoe ver je al staat, en ondertussen onderdruk ik weeral een opkomende paniekaanval :-)Wij hebben zonet onze weddingplanner geboekt die de dag zelf de aankleding en inrichting van de feestzaal en ceremonie zal regelen. Qua inrichting en decoratie begin ik stilaan wel al een volledig beeld te krijgen, maar het merendeel moet wel nog ingehuurd of gekocht worden zoals lopers, pomanders, bloemen, etc. Thema is "old English" en de decoratie zal ofwel in het wit of Poederkleur zijnUitnodigingen zijn we nog niet mee gestart - foto's zijn wel al genomen.Wij hebben een eerste keer samengezeten met Huis van de Mens maar dat was niet zo positief en dus hebben we nu een vervangster gevraagd. Viering moet dus nog volledig in elkaar gestoken worden hetgeen me wel wat afschrikt :-s Mid januri gaan we kijken voor mijn ventje zijn kostuum. Schoenen, lingerie en accessoires ga ik tijdens de solden voor kijken (in de hoop dat ze ergens mooie kortingen geven..) Kledij van mijn ouders moeten we ook dringend eens op jacht achter gaan, want die zijn iets minder gehaaast :-)Ringen gaan we volgende week bij Kris Baele bestellen (bij FDO ni echt mijn ding gevonden).Doet me eraan denken dat ik idd dringend eens met onze zangeres moet contact opnemen voor wat betreft de liedjes tijdens de ceremonie :-)Ontbijtbuffet ga ik ook volgende week vastleggen (waarvoor een weekje vakantie allemaal niet goed is he)Pfff nog zoveel te doen :-s
Ik ben nog een mei bruidje en we zitten nog niet zo ver: Nog geen kostume, nog geen ringen, nog geen huwelijksreis en nog niets voor de uitnodigingen gedaan.Nog een weekje werken en dan een week verlof en zou het meeste van de lijst moeten zijn.
hey jana wij trouwen de dag voor jullie spannend e nog 6 maandjes. Bij mij is alles geregeld. Alles ligt vast de kleding is besteld en moeten in mei gaan passen. De ringen zijn gekozen en de uitnodegingen zijn klaar om verstuurd te worden. Nog juist in januari met de traiteur bepalen wat we wel en niet willen op het buffet. De bedankingen heb ik ook al maar die moeten we noch klaarmaken .