Terug naar overzicht
Goh, ik had dat ook bij het passen. Geen tranen, geen knikkende knieën. Bij het 2de kleed dat ik paste was het direct BINGO! Had er dan wel nog een paar gepast om eerst 100% zeker te zijn.Als het op maat was gemaakt, dan nog altijd geen tranen enzo...Ik zal het wel pas de dag voor de trouw gaan afhalen, dus daar zit ik wel safe :)Maar ik zou ook zo constant zitten denken, van gaat dat niet kreuken in die zak? Daarom dat ik mijn kleed pas de dag voordien ga afhalen...
Moet u toch ni schamen? Geniet gewoon van dit uniek en spannend gevoel! ;)
hey das toch niks om je te schamen ik zal mij ook moeten inhouden de dag dat ik het ga meekrijgen en me moeten bedwingen om het geregelt te passen
Ik zit het nu al constant te googelen om het nog eens te zien :p
hihihi :D ik vind het wel schattig!
Hehehe :-) :-) Ik had ook geen tranen of knikkende knieën..Maar ik kan het vaak ook niet laten om naar de foto's ne keer te kijken!! :-)
heel normaal.Ik vond mijn kleed prachtig toen ik het aanhad, maar ook geen tranen ofzo.Maar eenmaal erna wou ik telkens de foto's zien en toen het bij mijn ouders hing zocht ik telkens wel een uitvlucht om even tot daar te moeten en dat enkel om de jurk nog eens te bekijken.
Vind ik ook supercool eigenlijk... bij mij zal het kleed bij mijn ouders hangen... wie weet vertelt mijn ma ook zo'n verhaal... zij is er minstens even weg van als ik :-) je toverde in elk geval een brede glimlach rond mijn mond... :-) (en na een hels weekend (en avond gisteren) verbouwen is dit niet zo simpel als anders... :-) )Geniet ervan en voor mijn part loop je heel de tijd in jouw kleed rond :-) (al zal het misschien tegen dan grijs zijn :-) )Liefs
Bedankt voor de fijne reacties dames!Ben blij dat jullie ook zo in elkaar zitten. @Sofie: hihi, echt grappig. Maar het aandoen, no way! Mag er niet aan denken dat er iets mee gebeurd.
hihi spannend!!!! nog even geduld en je mag het heel de dag aandoen!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik had dat met de keuze...Ik had het gekozen en dan foto's genomen om aan mijn getuige te laten zien...En ik heb dan zo 2 a 3 weken elke dag verschillende keren naar de foto's gaan kijken. Ik heb de foto zelfs opgeslagen op mijn computer op het werk om regelmatig te kunnen gaan kijken... Maar ondertussen is het wel al zeker 2 weken geleden dat ik het nog gezien heb...
Dat is de reden dat ik mijn kleed in de winkel laat hangen tot een week voor mijn trouw :-) ik zou anders ook zo zijn.