Terug naar overzicht
Leuk hé! Ik heb dit weekend ook mijn kleedje gevonden :-)Welke Marylise is het geworden?
Super! Bij mij wordt het ook een Marylise, erg stijlvol vind ik!
Heel leuk! Ik heb mijn kleed ook daar gekocht :) is een superdame, ze heeft me de perfecte trouwjurk doen passen.
Ook een Marylisebruidje hier Ben ook wel benieuwd welke het geworden is bij jou...
hier ook een marylise bruidje :)
het is de "adorra-jurk" geworden
Hier ook een marylise! Heel mooie jurk, goed gekozen!
@ Elke,@Annelyn,@ Rozelien,@ Eline, welke "marylise" is het bij jullie geworden?
Hey! Bij mij is het de "Tasha" geworden.Maar jammergenoeg vind je ze nergens op internet Die van jou heb ik ook gepast, maar vond dat ze mij niet zo mooi stond.Maar ze stond wel in mijn top 3 voor ik ging passen, dus goede keuze volgens mij
Bij mij de Alexis van Marylise
Bij mij is het de Magritte geworden. Ook helaas nergens te vinden op internet. @ Eline: ik heb een mailtje naar marylise gestuurd met de vraag of ik ergens een foto van mijn kleed zou vinden. Kreeg meteen een heel vriendelijk mailtje terug met een foto die zij gemaakt hadden van het kleed tijdens een fotoshoot. Het enige wat ik moest beloven is dat ik de foto niet zou verspreiden. Laat dat nu net geen probleem zijn ;) De collectie van Marylise is echt schitterend!!
Van mijn jurk ken ik de naam niet, ik vind hem ook niet terug op internet...
@Annelyn: Dankjewel voor de tip! Ga dat dan ook eens doen. Heb hen wel al eens gemaild met de vraag of ik mijn kleed ergens op internet zou kunnen vinden, maar toen zegden ze mij dat ze niet van elk kleed een publiceren. Maar misschien hebben ze wel ergens een foto liggen...