Terug naar overzicht
Dag Stefanie,Ik ben enkele jaren geleden naar Mauritius geweest, was eind augustus als ik me niet vergis. De temperaturen waren toen nog aangenaam, maar het was wel erg vroeg donker (rond 17u30 begon het al te schemeren). Dus daar moet je zeker rekening mee houden.
Ik ga effe meevolgen want wij zitten met hetzelfde dilemma. Bruidskortingen zijn in Mauritius echt wel enorm, en dat doet ons toch overwegen om dan 1 x voor de super de luxe te gaan :-)
Dag StefanieWij hebben ook lang getwijfeld tussen Mauritius, Bali en Seychellen. We hebben niet voor Bali gekozen, omdat er geen honeymoonacties waren en ik tijdens onze honeymoon dat toch net wel wou. Toen ging het tussen Seychellen en Mauritius. Seychellen was een heel stuk duurder. Maar Mauritius hebben we niet gekozen door de weinig overtuigende weersverwachtingen. Onze huwelijksreis in de Seychellen was echt fantastisch. Af en toe wel wat bewolking en soms wat regen, maar nog steeds beter (en warmer vooral) dan Mauritius. Dus misschien is dat ook een optie?