Nu Online
Momenteel zijn er 309 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Het leven als getrouwde vrouw :-)

18-12-2012 16:58:18
Dag dames,

Ooit was ik ook een "wijtrouwen.com" bruidje en kwam ik hier elke dag verschillende keren piepen of er nieuwe topics waren bijgekomen, of er reacties waren op topics door mij gestart, etc...

Ondertussen ben ik al 514 dagen (!) mevrouw C. En dat bevalt me natuurlijk prima!
Ook al blijf ik het leuk vinden om af en toe hier eens te komen kijken, en hier en daar een antwoord op te geven, toch kan ik voor mijn dagelijks leven niet met al mijn vragen hier terecht, dit is tenslotte een (zeer tof) trouwforum! :-)

Omdat ik dit forum zo hard miste, ben ik op zoek gegaan naar een forum waar ik over vanalles kon kletsen, tips vragen en geven, en gewoon mezelf zijn net zoals toen op wijtrouwen!
En zo ben ik op Nyonin terechtgekomen! Het is een heel leuk forum en de onderwerpen zijn heel gevarieerd: er is een (mini) trouwhoekje, maar ook huishouden, koken, familie, relaties, hobby, beauty, etc. komen aan bod. Een rijkelijk gevuld programma!

Daarom dacht ik om dit even met jullie allemaal te komen delen, misschien vindt iemand hier het wel leuk om ook eens daar te gaan kijken :) Want er is ook een leven "na het huwelijk" en vooral na het alombekende "zwart gat" waarin je hoe dan ook valt als je eenmaal getrouwd bent (geen trouw meer te regelen, help?! ;))

Als je benieuwd bent, kijk dan zeker eens op http://www.nyonin.freebb.be/index.php !

Veel plezier!

Filipa
23-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1735

sofie
24-3-2012
 Meld misbruik18-12-2012 17:52:25

bedankt voor de tip!!!

Happy
17-2-2013
 Meld misbruik18-12-2012 20:03:18

Leuke tip :)

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik19-12-2012 10:23:22

Filipa, wij hebben ons verloofd op de dag dat jij getrouwd bent. Al 541 achter de rug en hier nog 129 te gaan. Het einde is in zicht!

frida
6-2-2010
 Meld misbruik19-12-2012 10:49:48

Hey Filipa

Leuk om nog even iets te lezen van jou!!!

leuke tip hoor!

Groetjes Frida

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik19-12-2012 14:56:28

Dat is een zeer leuke tip ;-)!
En ik heb een klein donkerblauw vermoeden dat de reacties op deze topic van jou veel 'oude garde' zal verenigen :-)!

groetjes!

Sandra

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik19-12-2012 19:02:11

"oude garde", hihi! Leuke reactie Sandra!

bedankt voor de fijne reacties, lieve meiden!
ben er voor jullie moesten jullie vragen hebben, misschien kan ik iemand op weg helpen met iets :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...