TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sarah
3-8-2013
|
19-12-2012 10:34:48
een vriendin van me is bij hun geweest met beelden van films rok uit die film, zo', mouwtjes, enzovoort en geloof me maar ons Iris was PRACHTIG echt super goed gedaan door hen
|
|
Sofie
26-10-2013
|
19-12-2012 10:44:37
Ik ben ook wel nieuwsgierig. Gebruiken ze mooie stoffen en is de snit precies? Of zie je toch een kwaliteitsverschil met de jurken van bekende merken?
|
|
Silke
4-5-2013
|
19-12-2012 18:29:53
Het enige wat ik wil zeggen is dat ik het een hele mooie jurk vind.. ;) Ik denk wel dat ze dat kunnen namaken, heb hier toch al dingen over gelezen hier op het forum :)
|
|
jamina
31-8-2012
|
20-12-2012 7:49:49
Hoi Alexandra, om je hier effe uit je problemen te helpen :-) ik heb mijn jurk uit het niets laten maken bij youniek, ale, het is te zeggen, ik heb een kleedje gezocht wat ik mooi vond, dit een beetje laten aanpassen zodat het geen kopie zou zijn en dan de stoffen gekozen uit hun bestaande kleedjes en het resultaat mocht er best zijn, het enige probleem dat je hebt is dat je het niet op voorhand aangehad hebt en dus tot de eerste pas met heeeeel veel zenuwen zit, want je hebt echt geen idee wat je mag verwachten :-) ik ben bij Rosa Clara geweest, en had daar echt een super mooie jurk aangehad, niet te betalen natuurlijk :-) stiekem foto's genomen, en zelfs deze hadden ze ongeveer kunnen namaken... dus alles kan :-) maar ben maar niet voor een rosa clara kopie gegaan :-)
Veel succes xx
|
|
Alexandra
14-9-2013
|
20-12-2012 13:25:46
Bedankt voor de info!! Mij is het er ook niet echt om te doen om een exacte kopie van dat kleed te hebben hoor. Ik heb hun nu een mail gestuurd met de vraag die ik hier ook heb gesteld. Ik zou een model willen kiezen van hun, om er dan het bovenstukje op te laten maken van de jurk in de link die hierboven staat. Ben eens benieuwd of ze dat zien zitten :-) Bedankt voor de reacties, jullie hebben me wel al wat meer vertrouwen gegeven!
Groetjes!
PS Jamina, twee vraagjes, maar dit mag zeker via privé-bericht: Wat heb je betaald voor je custom-made jurk, en kan je er eens een foto van doorsturen? Bedankt!
|
|
jamina
31-8-2012
|
|
|
Michele
14-9-2013
|
21-12-2012 18:53:37
geweldige foto's....die borden waar je tekst op kan schrijven voor de foto's...Waar heb je die gehaald? Die zijn gewoon fantastisch!
groetjes
Michèle
|
|
Alexandra
14-9-2013
|
22-12-2012 7:37:39
Amai Jamina, toffe foto's inderdaad, het zag er een heel leuke dag uit! En mooi kleedje!! Bedankt voor de reactie!
Groetjes!
|
|
Inge
7-8-2015
|
27-12-2012 11:34:09
Waw, wat een prachtige jurk! Wat is die youniek precies?
|
|
jamina
31-8-2012
|
7-1-2013 8:09:23
@ Michele, die wolkie talkies komen van trouwartikelen.nl, vind je allerlei toffe spulletjes, zeker de moeite om is te bekijken :-)
@ Inge, kijk zeker is naar hun website of is passeren ginder als je niet te ver weg woont :-) echt de moeite...
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|