TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ne
28-9-2013
|
19-12-2012 10:11:52
Ik ben er ook nog niet uit of ik de make-up zelf zou doen of niet. Het is idd veel geld. Bij de trouw van m`n broer heb ik me laten opmaken en ik vond dat eerlijk gezegd absoluut niet mooi... je bent zelf een bepaalde manier gewoon en die zie je het liefst.
MAC is een goed merk ja. GOSH vind ik ook wel ok, bij het Kruidvat.
|
|
Kim
12-8-2013
|
|
|
ine
11-4-2014
|
19-12-2012 14:09:45
enkele tips die ik altijd toepas bij het maquilleren van een bruidje, gebruik geen zwart in combinatie met een wit kleed zwarte mascara of eye-liner kan ervoor zorgen dat je gezicht er een beetje bleek uitziet, ga liever voor bruine tinten. als je geen echte make-up drager ben gebruik dan liever een kleurende zonnepoeder dan foundation. het voordeel van een zonnepoeder is dat je ook al een zonnefactor ophebt wat mss wel al nodig zal zijn in juni. foundation kan ook sneller plekken geven in het gezicht als je niet gewend bent dit aan te brengen. voor de rest geef ik je de raad om je make-up al eens te proberen voor je trouw en probeer dan ook je jurk al eens erbij aan te doen. iets dat mooi lijkt zonder jurk kan er opeens heel anders uitzien als je het eindplaatje bekijkt. veel succes ermee
|
|
Jente
26-10-2013
|
19-12-2012 14:36:11
Voor leuke ideetjes voor bruidsmake-up zou ik eens kijken op Pinterest. Daar heb ik alleszins al wat leuke dingen verzameld. Ik laat mijn make-up op onze trouw doen door iemand van de familie die visagiste was. Misschien ken je zelf ook iemand die het wel bij jou wil doen?
|
|
Eva
13-9-2013
|
19-12-2012 15:42:44
Bj Mac maken je ze ook gratis op, dus je kan eens langsgaan op een vrije dag en goed kijken hoe ze het doen en dan de producten aankopen en het thuis zelf naproberen tot je hetzelfde resultaat bekomt :)
|
|
Jessica
|
19-12-2012 16:46:05
Hey Tinne Wij geven workshops voor aanstaande bruiden: DIY Bruidsmake-up, dat kost 50 EUR en voor die prijs mag je ook make-up producten (Artdeco in ons geval, een topmerk! hypo-allergeen) aankopen, maw de workshop is gratis. Meer info: jessica@glitglam.be Groetjes Jessica GlitGlam
|
|
ilse
24-8-2013
|
19-12-2012 19:16:33
Tinne ik wil je is toespreken als je al die make up producten afzonderlijk moet kopen,gaat het een duur grap worden...+ de kennis ervan is moeilijk,en hoe is je toestand misschien die dag,zenuwachtig?...Goed,ik kan mezelf heel goed opmaken...ik heb zelf schoonheidszorgen,haartooi gestudeerd,maar laat me die dag toch liever proffesioneel opmaken...door een goede visagiste...en mijn visagiste is Jessica van GLITGLAM,ik zag haar nog niet in't echt maar aan onze conversatie,onze afspraken voel ik al dat da gaat klikken...proef make up en die dag zelf,komt goedkoper uit dan als ge alles bij alles samen telt+ de kunst...OF JE KAN BIJ JESSICA DIE CURSUS VOLGEN
|
|
krista
9-8-2013
|
19-12-2012 20:25:26
hoi tinne, op de bruidsbeurs hier in genk stond een mevrouw van milène. als je bij hun een demonstratie geeft komen zij jou die dag gratis maquilleren. ok, t is wel geen visagiste maar de stress valt bij jou wel weg, en bij de demo doet ze een proef op jou (als het te druk is zou ze nog ns extra terug komen). dus in mijn ogen is dit wel de moeite waard... moet je ook niet alle producten kopen; stel, je doet een demo (goed op tijd) het is niet mooi niks verloren... het is mooi, je wordt gratis gemaquilleerd op je trouwdag. ik geef in elk geval op tijd een demo en wacht af... groetjes
|
|
ilse
7-8-2010
|
21-12-2012 12:58:01
Hey Tinne, BIj mij heeft mijn tante mij opgemaakt. WIj hebben onderstaande link gebruikt als "handleiding" http://www.schoonheidsschool.be/how2/makeuptechnieken.htm (je hebt daar speciaal onderdeel bruidsmake-up). Wij hebben de producten van MAC gebruikt. Een absolute aanrader! Niet goedkoop maar ik gebruik ze nu nog altijd.... groetjes, ilse
|
|
Bianca
|
1-2-2013 0:02:41
Hallo Tinne
Ik ben een professionele make-up artist en geef GRATIS workshops make-up. Kijk zeker eens naar onze site www.stylemepretty.be
Groetjes
Bianca
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|