Nu Online
Momenteel zijn er 315 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Geen 200 dagen meer

19-12-2012 15:26:34
Even laten weten dat de teller hier niet meer op 200 dagen staan! De 2 is dus ook al weg.
Vanaf vandaag nog 199 dagen!

Ik kijk er altijd nog heel erg naar uit, maar soms begint het me wel wat teveel te worden...
Vriendin die afgezegd heeft.... Niet leuk! Maar hoop dat dit onze pret niet zal bederven van die dag.
En we zijn volop bezig met huizenzoektocht en hebben een huis op het oog, dus zijn we nu vooral met dat bezig.

Ik hoop ook dat ik er zal geraken met alles. Vind dat eigenlijk niet zo simpel die organisatie:
Wat heb ik al:
- kerk staat vast
- feestzaal
- DJ
- fotograaf
- muziek kerk
- bruidskleed

Vervoer en ceremoniemeester nemen we niet. En als we het huis kopen waar we nu een optie op hebben, zullen we geen vervoer nodig hebben. Het huis is 300m van het kerkje waar we trouwen, dus we zouden dan als suite te voet gaan, lijkt mij wel leuk!

Zijn er nog dingen waar aan jullie denken dat dringend moet gebeuren?

Grtjs!

Nathalie
6-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 473

Elien
17-11-2012
 Meld misbruik19-12-2012 18:54:09

Hey!

Het is inderdaad niet lang meer! De belangrijkste dingen heb je precies al geregeld.
Wij hadden ons vervoer door vrienden en familie en ceremoniemeester waren eigenlijk 2 vriendinnen van mij die dat deden.
Misschien kan je al beginnen denken aan volgende:
- idee voor uitnodigingen
- kostuum voor je man in spé
- suitekledij (kan soms ook enkele maanden duren, valt te zien waar je het koopt)
- ideetjes op doen voor bloemen, tafelthema,..
- misboekjes verzamelen! (wat dat ineen steken vonden wij echt het moeilijkste)
- ringen
- voorlopig draaboek

Veel plezier nog met de voorbereidingen! (Hier ook bezig met huizenzoektocht!)
Liefs,
Elien

Nathalie
6-7-2013
 Meld misbruik19-12-2012 21:26:40

Hey,

Dankjewel!

- idee voor uitnodigingen hebben we al
- de mama's zijn gekleed. En we gaan niet in suitekledij, dus voor de (schoon-)zussen is dat niet echt van belang (zijn ook tussen 21 en 27 jaar, dus nog heel jong).
- heb al heel wat misboekjes verzameld en al aan de onze begonnen, maar wil het nog niet te ver doen, want moeten eigenlijk nog eens afspreken met de pastoor
- en draaiboek is ook in opmaak

Dus ik denk dat we eigenlijk wel goed zitten qua planning :-)

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik19-12-2012 22:35:41

Hallo,
Ik zie het nu ook 198 ondertussen! Ik heb ook al visagiste en haar geregeld. Ineens lijkt het weer snel te gaan en nog zoveel echt te doen, want alle details moeten nog uitgewerkt worden. Ik heb er wel al zoveel zin in!!!

Nathalie
6-7-2013
 Meld misbruik20-12-2012 8:40:45

ahja was ik vergeten,

maar visagiste en kapster (looks of versailles) heb ik ook al :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...