Terug naar overzicht
Wij zijn ook eens naar een huwelijk in Denotter geweest. Echt heel goed en lekker eten.We bleven toen overnachten in Huttenest, 5 min rijden ervan, echt een aanrader, ook voor het bruidskoppel. http://www.huttenest.be/
Dag Lies. Wij hebben enkel Denotter bezocht. Wij vonden het een heel leuke zaal maar hebben uiteindelijk toch voor een andere zaal gekozen: 't Gravenhof in Torhout. Ik heb op deze website enkel nog maar positieve reacties gelezen van bruidjes die hun feest in Denotter gehouden hebben. Ik zelf heb geen ervaring met Ter Leepe maar er is een bruidje nu op het forum (ik denk Delphine) die daar haar feest gaat houden.Wat betreft het origineel zijn, dat is een punt die wij ook verschillende keren al zijn tegen gekomen tijdens de voorbereidingen en verschillende keuzes die daarbij horen. Op den duur zoek je dingen om origineel te zijn en passen die niet meer bij het feest die je voor ogen had of hoe jullie zijn als koppel. Ik zou dus zeggen: kies vooral waar jullie je goed bij voelen en niet iets om origineel te moeten zijn. Het is tenslotte jullie feest! Al is jullie openingsdans vb een platgespeeld en totaal fout nummer, als dat jullie favoriet nummer is met een speciale betekenis, waarom iets anders zoeken?Veel succes!Rebecca
Hallo,Wij doen ons feest volgend jaar in Ter Leepe. We kenden de zaal eigenlijk niet maar zijn langs hun stand gepasseerd op de huwelijksbeurs in Brugge en waren daar aangenaam verrast door hun menu en de goede prijs-kwaliteit verhouding. Na nog wat rondgesurft te hebben op internet en de zaal zelf bezocht te hebben was het voor ons snel duidelijk en hebben we meteen gereserveerd! Ik moet eerlijkheidshalve wel toegeven dat wij niet in Denotter zijn gaan kijken aangezien de stiefbroer van mijn verloofde daar volgend jaar in juli trouwt. Het leek ons wat raar op enkele maanden tijd 2 feesten te hebben in dezelfde zaal.
hallokeswij gaan op 3aug 2013 trouwen en ons feest gaat door in den otterwij hadden naar sint germain geweest zeer mooie zaak maar helaas te verdus ist den otter geworden , ook door de huwlijksbeurs ter leepe jammer genoeg niks van gehoord..ik vond de tuin - terras wel aangenaamben je den otter al gaan bezoeken ? ahja just door zelf een feest :)hopelijk geraak je wat uit aan je keuzegr
Ja wij hebben vandaag ook den otter vastgelegd :)Ter leepe is super mooi maar wat te klein.Salon Germaint vonden wij wat ouderwets...;
Wij waren niet zo overtuigd van Denotter. Wij vinden het een kille zaal. Personeel was niet zo vriendelijk en het eten was tussenin. Dat kan natuurlijk die ene dag geweest zijn hé..
aahhh proficiat lies!bwa kille zaal vond da nu ook wel eerst , mocht es gaan kijken als de zaal klaar stond voor ne trouw zei de baas dus ik met vol verwachting daar naar toewat bleek dat enkel de tafel gedekt stonden , geen ballonnen of bloemen of noem maar op echt kaal !! was nu wel een ouder koppel achteraf gehoordmaar ik had een ander beeld verwachtnu eenmaal ik al decoratie heb besteld zie ik het helemaal zittenen kan ik het versiering naar men zin :)en er kleur inbrengen...word een mooi resultaat
HeyHey!Ik ben vorige week getrouwd in Salons Denotter.(22-12-2012) Het was echt schitterend! Het kon gewoon niet beter . Alles was AF!! Goed contact met de uitbaters en maître, lekkere hapjes/maaltijd, goede en vlugge bediening,... Ik raad het echt iedereen aan! Ik heb zelf nog gezorgd voor wat decoratie in de kerstsfeer. Maar dit zijn dan kleinigheden. De sfeer en het feest maak je natuurlijk ook voor een groot deel zelf. Wat ook heel belangrijk is ... de DJ.Wij waren alvast heel tevreden over onze dag!
proficiat wendyleuk te horen dat den otter jullie goed in de watten heeft gelegddat staat mij ook en anderen te wachten...:)mag ik zo nieuwsierig zijn en vragen welke formule jullie gekozen hebben van eten ? ik zou graag de buffet doen maar mss hoofdmaaltijd als bedieningen da terug dessertbuffetnog veel geluk en plezier samen
Jennyfer,Wij hebben 2 recepties gedaan. Bij de 2de receptie zijn we dan overgegaan naar walking dinner (1warm en 1 koud hapje). Dan soep en hoofdgerecht aan tafel en nadien dessertbuffet.groetjes
bedankt wendywe zijn er nog niet echt uit aan de menukeuzehebben nog tijd..toch mercikeszal ook zoiets worden in die trend ,maar dan 1receptie zijn ook met niet zoveel dusjagr