Terug naar overzicht
Ik heb mijn kleed maar 6 maanden voor mijn trouwdatum gaan kiezen en had nog alle keuze... niet mee inzitten dus...
Je moet nog niet stressen hoor. 6 maand op voorhand is goed op tijd.Dus je hebt nog tot april Als je in februari je kleed besteld zal dat geen probleem geven!
Dag Kylie,De meeste winkels zeggen dat het maximum 4 maand zal duren tegen dat je kleed binnenkomt. Dus je hebt wel nog wat tijd! Niet stressen ;-).En als je er echt mee inzit kan je het altijd eens vragen aan de winkel waar je naar toe gaat.Want de duur van de bestelling is ook afhankelijk van het merk.
Hey,Ik denk ook niet dat je moet gaan stresse hoor, zelf heb ik mijn kleed al wel een hele tijdmaar ik moet ook pas terug in juni voor het op maat te laten maken en we op 10/08, je hoeft dus niet direct in paniek te slagen denk ik hoor :)
dag KylieZelf ben ik zelfstandig kleermaakster Bruids- suite- en dameskledij uit Gent. Laat gerust weten wanneer je trouwdatum is. Ik raad de toekomstige bruidjes aan zeker vijf maanden op voorhand te komen. Indien mogelijk kan ik op kortere termijn een trouwjurk ontwerpen en uitwerken.Omdat ik maatwerk doe, kan eigenlijk alles, kort, lang, broekpak, in kleur, ... . Zelf heb ook een eerste collectie ontworpen. Indien gewenst kunnen we ook samen uw jurk ontwerpen aan de hand van foto's, modeboeken of het internet. Ook voor de stoffen heb ik een ruime keuze.Neem alvast een kijkje op mijn website www.bruidskledij-veve.be , hierop vind je een selectie van de trouwkleedjes die ik al ontworpen heb.Op 26-27 januari e.k. hou ik opendeurdagen van 10 t/m 18u, of kom gerust even vrijblijvend langs (op afspraak via 0496/36.23.67).Even ter info, je kan bij mij ook terecht voor je trouwschoenen, trouwlingerie en allerhande accessoires.Mischien tot binnenkort!Veerle Vermeire