Nu Online
Momenteel zijn er 541 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zoeken jullie een betaalbare fotograaf?

11-10-2006 18:45:34
Hallo allemaal!

Mijn naam is Dennis en ik ben beginnend bruidsfotograaf, máár met erg veel talent. Op mijn site kunnen jullie mijn eerste trouwreportages zien. Ik ben hier zelf al heel erg trots op en ben sinds die alleen nog maar gegroeid. Omdat ik nog beginnende ben, vraag ik lang niet zoveel als de meeste andere fotografen. Daarintegen krijgen jullie veel meer foto's. Ook bewerk ik ze nog na.

Ik schiet maximaal zo'n 700 foto's. Hier maak ik natuurlijk een eerste selectie van. Vaak schiet ik meer foto's van dezelfde personen en
composities waardoor er sowieso wel een aantal écht afvallen. Daarna maak ik
een tweede selectie en bewerk ik op een leuke manier de foto's die naar mijn inziens het mooist zijn. De overige foto's die buiten deze tweede selectie vallen krijgen jullie ook. In tegenstelling tot veel commerciële fotografen
die graag fotobestanden achter houden zodat je aan hen gebonden bent voor
nabestelling, krijgen jullie dus bij mij alles in hoge resolutie op DVD/CD
(uitleesbaar op de pc en bij fotowinkels). Tevens stuur ik indien wenselijk,
een tweede dvd kosteloos mee, die een digitaal album (slideshow) voor op tv bevat van alléén mijn selectie.
Het verwerken van de digitale negatieven besteed ik meestal veel aandacht en
tijd aan. Dit is niet altijd rendabel voor mij (10 minuten per foto, soms
langer), maar ik vind het leuk om te doen. Ik maak vaak ook wat variaties in
bewerkingen van dezelfde foto, en zet deze ook op de dvd buiten de selectie.Verder neem ik het qua aantal "uiteindelijk geselecteerde en verwerkte
foto's" niet zo nauw. Zijn het er 100 dan is dat mooi, constateer ik dat er wel 150 of 200 échte mooie zijn, dan neem ik daar wat extra tijd voor zonder bijkomende kosten.

Als jullie geinteresseerd zijn hoor ik het graag!

Mijn site is: www.dmxl.nl
mijn mail: info@dmxl.nl

Kim

Meld misbruik

Reacties: 0 | Gelezen: 742

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...