Terug naar overzicht
Hey Lynn,We werken rond het thema 'liefde is...' en i.p.v. een klassieke offerande gaan we werken met afbeeldingen van de ventjes van Liefde is... en dat de mensen dan mogen opschrijven wat ze wensen dat de liefde ons mag brengen (soort wensboom).Wij hebben het vergevingsmoment persoonlijker gemaakt door: neer te schrijven van vergeven is:Hou van hem,als je je spullen steeds moet gaan zoekenop de plaats waar hij ze het laatst heeft gebruikt...Zie haar graag,als ze zegt dat ze nog kort iets wil afmaken,en een half uur later nog niet klaar is...enz... :-)De voorbeden hebben wij ook verandert (dat je blij bent met de mensen rond je en je ook denkt aan de mensen er niet meer bij zijn) naar een tekstje die we zelf hebben geschreven.Bij ons zullen ook de bruidsmeisjes een gedichtje voorlezen.(de rest hebben we zoals bij jullie: eigen verwelkoming, tekstje van de getuigen en de geloften)Veel succes nog!Janatje
Hey Jana heb je nog zo'n voorbeelden van vergeving. Ik weet niet of we ze zullen gebruiken, maar ik vind ze alvast heel leuk!
Hey Lynn, Ik lees hier dat jullie ook live muziek hebben voorzien. Waar heb je deze gevonden? wij zouden ook graag live muziek willen in de kerk of voor onze openingsdans. Alvast bedankt voor je antwoord.Groetjes, Evy
Wij werken samen met Eaze, ze hebben ook een website :-)