Nu Online
Momenteel zijn er 698 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Sluier of niet?

21-12-2012 10:10:00
Hey,

Super blij want heb ik mijn droomjurk gevonden!
Het is een jurk van San Patrick (onderdeel Pronovias) geworden: (bij mij zijn er wel geen bandjes aan)

Nu twijfel ik of ik er een sluier zal bij nemen. Ik vind dit persoonlijk wel een mooi totaal plaatje, maar het zou dan enkel voor in de kerk zijn he..
Wat vinden jullie van een sluier? Nemen jullie één?

Alvast bedankt,
Sarah

Sarah

Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 1655

Dominique
8-6-2013
 Meld misbruik21-12-2012 10:23:03

Ik twijfel nog een beetje, mijn jurk vraagt er niet echt achter en ik ben ook niet zo heel groot (vind dat persoonlijk vnl mooi bij grotere mensen), maar bij jouw jurk lijkt het me heel mooi!

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik21-12-2012 10:54:41

Proficiat met de jurk Sarah!
Heel mooie keuze. Ik vind persoonlijk een sluier wel passen bij deze jurk. Het geeft net dat ietsje meer. Misschien kan je de sluier ook ophouden tijdens de eerste receptie om er toch wat meer genot van te hebben?
Als je het budget er voor hebt, zou ik er voor gaan!

Jente
26-10-2013
 Meld misbruik21-12-2012 11:32:55

Prachtige jurk Sarah! Ik ben persoonlijk niet zo voor sluiers en vind het ook bij jouw jurk niet echt nodig.

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik21-12-2012 12:43:15

Ik denk eigenlijk net het tegenovergestelde. Dat het bij deze jurk net heel mooi zou zijn met sluier.

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik21-12-2012 12:43:20

Hier persoonlijk ook geen fan van de sluier :-). Ik had een dubbele diadeem met parels in mijn haar en vond dat veel mooier ;-). Maar dat is altijd persoonlijk.

Groetjes!

Evelien

Veronique
7-7-2012
 Meld misbruik21-12-2012 13:12:24

Ja, een Pronovias kleed past echt met sluier vind ik. Ik had dit namelijk zelf ook. ;-)
Moest je interesse hebben, ik verkoop mijn sluier.
Voor foto's:
http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding...

Alexandra
14-9-2013
 Meld misbruik21-12-2012 16:01:57

Ik vind dat je dat echt bij jezelf moet zien en niet op een model of bij iemand anders. Ik was ervan overtuigd dat ik een sluier zou willen, tot ik er in de bruidswinkel verschillende heb gepast bovenop een jurk die ik prachtig vond, en dat zag er echt stom uit bij mij vond ik. Heb wel nog geen definitieve jurken-keuze gemaakt, en als ik dat wel doe ga ik er uit nieuwsgierigheid nog eens een sluier bij passen, maar voorlopig ben ik dus terug van het idee afgestapt. Ik zou dus zeggen: Als je je jurk nog eens gaat passen, pas ze dan met een soort sluier dat je wou willen en laat daarvan je keuze afhangen...
Succes met de keuze en alvast proficiat met de prachtige jurk!

Groetjes!

Sarai
1-6-2013
 Meld misbruik21-12-2012 16:07:03

Prachtige jurk, je moet dat zien als je je jurk aanhebt. Ik heb mijn jurk zowel met als zonder sluier gepast en vond hem mooier zonder. Maar dat is persoonlijk Groetjes

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik21-12-2012 16:22:22

Da's hetzelfde met die strapless jurken met die kanten laag bovenop die tot aan je nek gaat (snappen jullie wat ik bedoel? :-))
Vond ik ook prachtig maar stond vreselijk oubollig bij mij.
Is met een sluier waarschijnlijk ook persoonlijk dan...

sarah
3-8-2013
 Meld misbruik21-12-2012 16:56:44

hoi hoi,

Ook ik koos voor een san patrik jurk en de kans is zeer groot dat ik voor de sluier ga (denk dak die wel langer ga inhoude dan enkel kerk hoor) omdat ik vond dat met sluier ik plots precies een andere jurk aan had.
Gaf mij het gevoel dat ik ineens 2 jurken had ;)

Dus zelf zeg ik (bijna) volmondig ja

groetjes

Eline
20-7-2013
 Meld misbruik21-12-2012 21:41:46

Ik vind het een heel romantische jurk en de sluier past er wel bij.
Maar voor mezelf heb ik ook uitgemaakt dat ik zonder ga gaan. Heb er nooit aan gedacht om het te doen en mijn kleed leent er zich ook niet voor.
Maar jouw kleed wel vind ik en dan moet je inderdaad zoals hierboven al gezegd werd passen, passen en nog eens passen. En dan zal je wel zien of het helemaal "jij" is of niet.

Sarah

Meld misbruik22-12-2012 20:17:15

Bij de volgende pasbeurt (die is pas in mei..), ga ik nog keer kijken hoe het er met en zonder sluier uitziet :-).
W'll see! Bedankt allemaal!

Evy
27-7-2013
 Meld misbruik23-12-2012 22:01:41

Het is een prachtige jurk en denk ook wel dat het mooi zou zijn met een sluier. Maar je kan inderdaad eerst nog eens passen met en zonder, mssn is het dan gemakkelijker om te beslissen.

Tiffany
16-2-2013
 Meld misbruik26-12-2012 11:56:41

Hey,

ik heb mijn eerste pas erop zitten en heb ik mijn kleed met sluier gepast en het zag er gewoon af uit :) je moet dat op het moment zelf zien denk ik.

De winkel zei dat sluier gewoon voor kerk is meestal en daarna doe je het uit maar dat is volledig u keuze he :)

anouk
8-6-2013
 Meld misbruik28-3-2013 9:35:11

Hallo,

Ik had ook geflasht op die jurk !!!
Voor mij wel een beetje te veel stof en te zwaar, ik kon er niet mee stappen...
Maar de sluier maakt de jurk idd af. Het is echt een kleed om met een spaanse (kant)sluier te dragen....

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info