Terug naar overzicht
Ik zou dit wel durven, ze moet tenslotte ook oefenen he.ze komt een aantal keer van te voren om te proberen (probeer dan een poosje van te voren), dan kan je ook al zien ze kan het of ze kan het niet, als ze het kan is het goed, kan ze het niet zo goed, kan je nog zien want je doet he.en ze is waarschijnlijk wel goedkoper al een professionelesucces ermee :)
Ey, Ik heb ook niemand professioneel. Maar ook iemand uit de vriendenkring die mij komt schminken. Wij gaan ook enkele keren oefenen, want wil het ook niet overdreven. Groetjes Sarai
Ik zou het ook zeker durven proberen, Stephanie. Zeker als je op voorhand wat kan uitproberen...
Er is een enorm verschil tussen opleidingen in het secundair, en prof. visagie. Maar ook in het materiaal en de producten die gebruikt worden. En verder Neem van je oefensessie zeker telkens ook enkele foto's, waarvan minstens één met flits, en met ogen op en dicht. Op foto zal je huid er anders uitzien,en kleine details,of kleurverschillen kunnen veel sterker naar boven komen. Belangrijk is natuurlijk dat je er achteraf op je foto's niet uitziet alsof je door een studente bent opgemaakt.
Bedankt voor jullie raad!!Als alles goed gaat zal ze donderdag al een eerste keer komen oefenen.Ik ben benieuwd.