Nu Online
Momenteel zijn er 281 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwringen: Check!

21-12-2012 20:54:41
Hier een erg happy bruidje (het blijft vreemd het woord 'bruid' te gebruiken):

We hebben onze ringen gekozen! We zijn naar Fede di Oro geweest in Izegem en zijn supergoed ontvangen geweest. We hebben alle nodige tijd gekregen, de mensen waren er erg relaxed, informeerden goed en stelden ons op ons gemak. Na anderhalf uur hebben we beiden een pracht van een ring gevonden :) en prijsgewijs zéér interessant.

Ik ben echt helemaal in de wolken met onze keuze!

Bedankt voor de tip om naar ginder te trekken, want zonder dit forum waren we niet naar Izegem getrokken. Het bleek méér dan de moeite!

Saar
7-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 795

Delphine
4-5-2013
 Meld misbruik22-12-2012 0:29:14

Super! Goed voor jullie! Fede di oro is idd een aanrader voor ringen :)

Happy
17-2-2013
 Meld misbruik22-12-2012 11:20:56

Weer iets dat je van de lijst kan schrappen, leuk! :)
zijn van plan ook eens naar daar te gaan!
Maak je best een afspraak of kun je ook 'gewoon binnenspringen'?

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik22-12-2012 12:48:52

Wij hebben een afspraak gemaakt omdat we in alle rust zouden kunnen kiezen.

Ik denk dat het sowieso best is om een afspraak te maken, dat hebben ze zelf ook het liefst. Kwestie dat ze de klant een betere ervaring kunnen geven.

Elien
13-7-2013
 Meld misbruik22-12-2012 14:04:38

Super om dit te horen! Wij gaan daar op 4 januari ook een kijkje nemen (deze week gebeld voor een afspraak) en hopen ook onze ringen te vinden :).

Priscilla
31-8-2013
 Meld misbruik22-12-2012 22:55:26

Wij hebben vandaag daar ook onze ringen gevonden.
We zijn er heel tevreden over...

Jente
26-10-2013
 Meld misbruik24-12-2012 14:16:45

Leuk, alweer iets belangrijks van het lijstje kunnen schrappen! Mag ik vragen hoeveel jullie ongeveer betaald hebben?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...