TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Eline
20-7-2013
|
21-12-2012 21:34:08
Oh, héél mooi nummer! Moet je zeker doen vind ik...
|
|
Saar
7-9-2013
|
21-12-2012 22:00:37
Erg mooi nummer met een pakkende videoclip. Ik verloor mijn papa 8 jaar geleden en het is nog als gisteren... Met de jaren wordt het er niet gemakkelijker op.
Of je het clipje moet draaien, hangt echt van jullie situatie af. Wat vinden jij en je verloofde, wat vindt je mama en evt. broers en /of zussen ervan? Het zal sowieso moeilijk zijn, denk ik en het gaat de mensen in de zaal misschien wat ongemakkelijk doen voelen... Aan de andere kant vind ik het dan ook weer heel erg moedig om zo'n keuze te durven maken. Het is heel erg dubbel, omdat ik weet hoe het is zonder papa.
Doe wat je hart ingeeft.
|
|
kelly
13-7-2013
|
22-12-2012 10:27:01
Arianne, ik vind het een heel goed idee! Naar je schoonmoeder moet je deze keer maar eens niet luisteren, je papa verdient dat! idd wel even polsen naar de gevoelens van je eigen gezin of het voor hen niet TE moeilijk zal zijn, al is het normaal dat het een emotionele dag wordt en ik vind toch echt dat papa's geeerd mogen worden!!!!!
|
|
ine
11-4-2014
|
23-12-2012 12:59:36
ik zou zeggen trek je niets aan van je schoonmoeder. als je verloofde achter je staat dat is het belangrijkste mijn papa is overleden toen ik zes was en zal hem op een of andere manier ook eren.toen ik op zoek was naar openingsdansen heb ik dat van nickelback ook even overwogen maar denk dat ik het nu in de viering zal laten spelen. ik heb een goede band met mijn stiefvader en heb wel zijn mening gevraagd ik zou niet willen dat ik hem het gevoel geef dat ik niet gelukkig ben in hoe hij mij samen met mijn mama heeft opgevoed. succes
|
|
Bea
6-7-2013
|
23-12-2012 21:15:37
Hallo, Erg pakkend en passend! Ik vind dat de clip wel iets extra's bijvoegd. Als je eigen gezin (mama en andere familieleden van papa) het aankan dan zou ik het wel doen. Wat zijn de argumenten van je schoonmoeder om het niet te doen?
|
|
Charmy
25-5-2013
|
14-5-2013 10:28:16
Hey Arianne, ik vind dit een super idee.. ik zit hier gewoon al te wenen door naar de clip te zien.. en ik heb mijn ouders nog allebei... maar ik was wel aan het denken dat het mss te emotioneel zou worden voor u zelf? Je mag er natuurlijk niet met een naar gevoel rond lopen voor de rest van de avond.... Ik vind het wel super dat je uw papa eert.. en hij zal vast en zeker wel een oogje in het zeil houden die dag voor jullie! Sterkte X
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|