Terug naar overzicht
hoi tinne,hier juist hetzelfde meegemaakt, alle muziek, teksten en al mijn foto's van ons en ons zoontje kwijtwij konden onze harde schijf nog laten opsturen om alles te recuperen maar dat zou duizenden euro's kostengroetjes en succes
Een tip: je kan het best zo`n dingen online bewaren. Bijvoorbeeld je Word-document regelmatig naar jezelf mailen. Of gebruik Gmail.com en dan DRIVE, daar kan je je word-documenten online maken en bewaren. Ik hoop dat het vlot voor je want tis inderdaad vervelend!
Eens een oproep doen op een computer forum, daar zijn gewoonlijk mannen die de harde schijf kunnen analyseren, die maken daar ook een hobby of bijberoep van.Ik zou me toch eens wagen aan die vraag, je weet nooit. Vele pc bedrijven zeggen nogal vlug dat niets meer te redden valt.Veel succes in je verdere planning .
Ik heb net hetzelfde meegemaakt. Mijn macbook kapot, was te duur om hem nog te laten maken, al mijn bestanden kwijt.. Echt belangrijke documenten stuur ik wel altijd door naar mijn e-mailadres of zet ik op usbstick ofzo.. Misschien wel een goede tip voor de toekomst. Het meeste zal nog wel in jullie hoofd zitten. Het zal nu wel sneller gaan dan de eerste keer om het te hermaken. Veel succes nog met de verdere voorbereidingen!
Een goede raad, altijd alles dubbel kopiëren. Online of op een andere schijf.
Om dit te vermijden, heb ik alles mbt onze trouw en nu ook onze bouw bijgehouden op USB-stick en maak ik regelmatig een back-up op mijn externe harde schijf. Heb zo ooit in de hogeschool problemen gehad doordat mijn laptop volledig gecrashed was en dat wil ik echt niet meer meemaken :-).Vanaf nu steeds kopies nemen dus!Groetjes!Evelien
accountje aanmaken op dropbox. Al mijn belangrijke zaken staan online en als je het programma op je harde schijf installeert, lijkt het alsof je gewoon in een map op je harde schijf werkt. die synchroniseert automatisch als je verbinding hebt met internet, maar het staat dus ook altijd lokaal bewaard.