Nu Online
Momenteel zijn er 430 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gezocht: tweedehands huwelijksaccessoires

22-12-2012 13:12:04
Hallo allemaal,

Ik zoek tweedehands:

- een ringkussen
- 1/2 strooimandjes
- 3 witte paraplu's
- beige enveloppendoos
- wensput (om wensen in te steken)

Als jullie dit hebben, mogen jullie mij steeds contacteren en eventueel een foto doorsturen naar volgend e-mailadres = dorientje92@hotmail.com

Dank je wel!!!

Groetjes

Dorien
4-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 849

Oliver
7-6-2013
 Meld misbruik22-12-2012 19:58:12

Zoals ik al op al je vorige berichten met deze vraag heb geantwoord, ringkussen en strooimandjes heb je voor 7,5€ in AVA. Ze verkopen net dezelfde in het bruidsparadijs voor 45€ ( zelf gezien ) Denk dat je zelfs tweedehands meer zal betalen ;-) De rest kan ik je niet mee helpen. Succes nog met de zoektocht. Groetjes

teo

Meld misbruik23-12-2012 20:29:36

teo

Meld misbruik23-12-2012 20:34:40

WIJ HEBBEN ALLES GEVONDEN BIJ ONZE CEREMONIEMEESTER EN IS ZO GOED ALS GRATIS ZOALS MANDJES PARAPLUS WITTE DUBBELE .HIJ HEEFT EEN UNIEKE SHOWROOM TE HERENT EN JE VIND ER AL WAT JE NODIG HEBT .WAAROM ZOU JE DIT ALLEMAAL KOPEN, ACHTERAF HEB ER NIkS MEER AAN.
ECHT WAAR , HIJ HEEFT ALLES EN VEEEEEEL GOEDKOPER .

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik23-12-2012 20:51:24

Ik heb hier nog een ongebruikt strooimandje liggen -nog in plastiek verpakt-. Ik heb het via deze site gekocht voor de eerste prijs (is nu afgeprijsd).

http://www.weddinggiftshop.nl/confetti-rozenblaadjes,-s...

Voor een prikje mag je het hebben hoor, ben van limburg (Houthalen)

Alessia

Kelly
30-7-2011
 Meld misbruik28-12-2012 13:42:24

Ik heb nog een groot ringkussen met steentjes, stuur je straks nog een foto door. Je mag gerust een bod doen.
Witte paraplu's kan je vinden in de Casa of blokker, je kan ze daarna nog altijd doorverkopen.
Veel succes,
kelly

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...