Terug naar overzicht
Zoals ik al op al je vorige berichten met deze vraag heb geantwoord, ringkussen en strooimandjes heb je voor 7,5€ in AVA. Ze verkopen net dezelfde in het bruidsparadijs voor 45€ ( zelf gezien ) Denk dat je zelfs tweedehands meer zal betalen ;-) De rest kan ik je niet mee helpen. Succes nog met de zoektocht. Groetjes
WIJ HEBBEN ALLES GEVONDEN BIJ ONZE CEREMONIEMEESTER EN IS ZO GOED ALS GRATIS ZOALS MANDJES PARAPLUS WITTE DUBBELE .HIJ HEEFT EEN UNIEKE SHOWROOM TE HERENT EN JE VIND ER AL WAT JE NODIG HEBT .WAAROM ZOU JE DIT ALLEMAAL KOPEN, ACHTERAF HEB ER NIkS MEER AAN. ECHT WAAR , HIJ HEEFT ALLES EN VEEEEEEL GOEDKOPER .
Ik heb hier nog een ongebruikt strooimandje liggen -nog in plastiek verpakt-. Ik heb het via deze site gekocht voor de eerste prijs (is nu afgeprijsd). http://www.weddinggiftshop.nl/confetti-rozenblaadjes,-s... Voor een prikje mag je het hebben hoor, ben van limburg (Houthalen)Alessia
Ik heb nog een groot ringkussen met steentjes, stuur je straks nog een foto door. Je mag gerust een bod doen.Witte paraplu's kan je vinden in de Casa of blokker, je kan ze daarna nog altijd doorverkopen.Veel succes,kelly