Terug naar overzicht
Hey,Na de openingsdans dans ik met mijn papa en mijn verloofde met zijn mama en dan is de dansvloer geopend. Ik denk niet dat er nog iemand is waar je mee moet dansen, mss als je nog grootouders hebt?Groetjes
als je broers of zussen hebt die komen na de ouders en dan u meter en peter ook
Wij waren van zin om het om te draaien ... Ik met zijn papa, hij met mijn mama.De andere twee (mijn papa en zijn mama) "geven ons al weg".Al weet ik nog niet zeker of er uberhaupt wel een dansvloer (en dus openingsdans en alles) komt. Kan zijn dat we het héél intiem houden met de directe familie en een receptie geven overdag voor de rest van de familie (zonder muziek dus).
Wij zullen dansen met de ouders en vervolgens de getuigen...
Bij ons is het: ik met mijn papa, hij met zijn mama en daarna ik met schoonpapa en hij met schoonmama..
bij ons zal het zijn, hij met mijn mama en ik met zijn papa, omdat mijn vader er niet bij zal zijn .... hij is reeds overleden. En ik weet van mijn zus haar huwelijk dat mijn moeder in tranen uitbarste omdat ze met het vermenigvuldigen bleef zitten ... omdat haar man met zijn moeder ging slowen, en zus met schoonpa. vandaar dat wij even de rollen omdraaien.
Bij ons zal het hetzelfde zijn als bij Karen.Maar op welk liedje, dat weten we nog niet. We denken eraan om dit samen met de DJ eens te bespreken...