Terug naar overzicht
Hey, Je kan misschien op de receptietafels een kaartje zetten en de babbelbox zo plaatsen dat iedereen passeert. Als je dan de babbelbox goed inkleed zal het wel duidelijk zijn, niet? Verder had ik nog een vraag, hoe richten jullie de babbelbox praktisch in? Beperkt in tijd, door iemand bemand,...?Gr
wij hebben hem gehuurd en ze brengen die de dag zelf naar de feestzaal en de dag erna komen ze hem halenals ik mij goed herinner zal er een handleiding op het scherm zichtbaar zijn en moeilijk is het niet. de gasten moeten op een plaat voor de box gaan staan op start duwen en kunnen ze insprekengroetjes
Hoi Julie;Wij gaan dit vermelden in onze Speech, ook gaan wij dit vragen dat de dj dit ook nog eens wil vermelden in de loop van de avond, op de achterkant van onze menu denken we om enkele feestregels te plaatsen en daar gaan we dan ook iets over schrijven in de aard van " het is verboden om het feest te verlaten zonder boodschap na te laten in de babbelbox"Groetjes
Wij gaan het in onze speech vermelden x
Hoi, Waar kan je zo'n feestflitser vinden ? Peggy
Beste Peggy, voor de échte fotobox moet je bij www.deflitspaal.be zijn: een team van 7 medewerkers over gans Vlaanderen, met een Canon spiegelreflexcamera en een externe flitser voor een mooie belichting. Ik vraag me trouwens af hoe oprecht de reacties van Jan zijn. Hij post wel heel veel reclame voor de feestflitser en anti-reclame tegen de babbelbox/DE PRAATPAAL...Groeten,Joostwww.depraatpaal.be www.deflitspaal.be www.hetfeestviltje.be