Terug naar overzicht
ik weet dat jennifer rush dit liedje ook zong en is mss iets vlugger grts
Dank je wel, Fabienne, ik zal het straks een beluisteren! groetjes
De openingsdans is jullie speciaal moment. Indien jullie daar een goed gevoel bij hebben...niet twijfelen over wat het publiek denkt.grt
daar heb je absoluut gelijk in! binnenkort eens oefenen met de mannelijke kant en dan voel je meteen of het juist zit groetjes
Mooi liedje zeg! Wij zoeken ook iets in die stijl.
Wij hadden al heel lang besloten om het origineel te kiezen (Frankie goed to Hollywood)Toen kwam de cover van Gabrielle Aplin en ik kon daar eigenlijk niet mee lachen :)Ik had namelijk iets van 'lap, nu gaan er velen dat liedje kiezen en is het niet langer ons "originele-niet-standaard-openingsdans-liedje"Maar ach, ik heb me er bij neergelegd. Het originele is veel "rauwer" en past beter bij ons :-)maar qua tekst vind ik het persoonlijk heel mooi !
Ik heb dat van Jennifer Rush eens opgezocht, maar het is een ander liedje, kan dat? Het origineel is zeker even mooi! Maar het gaat wat sneller als ik me niet vergis en manlief is niet meteen de beste danser als het op zoiets aankomt. Hij heeft altijd de neiging om door zijn knieën te gaan en op dezelfde hoogte als mij te komen tijdens een slow; vrij irritant Ik vind bv Jason Mraz met i won't give up ook heel mooi, maar daar komt een snel stukje in en dan gaat het volledig de mist in gaan vrees ik!