Terug naar overzicht
Dit is niet het kleedje, wel de kleur ongeveer...
Wat je kunt doen is de kindjes een ivoorkleurig kleedje laten nemen en met kleurrijke accentjes werken, zoals een haarbandje in dit felroze of kleurrijke schoentjes erbij.Zo is het toch overwegend ivoor, maar met dat speelse erin.Tenzij je man ook een das in fuchsia neemt in combinatie met een crème-kleurig hemd?Dan zit er wat van beide in en kan je de kindjes toch helemaal in het fuchsia laten komen :)Groetjes,Lies
Ik zit qua kleurcombinaties net met hetzelfde in mijn hoofd :) alleen moet ik geen rekening houden met bruidskindjes :). Ik dacht er ook aan fuchsia te verwerken in mijn bruidsboeket en mijn nagels maar mijn verloofde ziet het ook niet zo zitten om dan een fuchsia accent te dragen. Hij wil ook voor een grijs kostuum gaan.Ik heb ook een ivoorkleurig kleed en ik zou toch ook graag met een accentkleur werken omdat ik ook niet wil dat het allemaal te eentonig wordt...Moeilijk he :)
Zowel paars als bordeaux passen erg mooi bij fuchsia. Ik zie dus geen probleem voor het roze kleedje voor je dochter en een bordeaux of paars hemd voor je man. Ik zou hem zeker geen roze laten dragen, de meeste mannen vinden dat echt vreselijk ;-)Persoonlijk zou ik geen ivoor kiezen voor de kindjes, maar een contrasterende kleur. Kinderen zijn meestal mooi met (felle) kleuren en spring jij eruit met ivoor.
Ik volg dezelfde mening als Gitte. Ik zou de kindjes een feller kleurtje laten dragen. Als jij een ivoor kleed hebt zou ik ze geen ivoor laten dragen. Ik vind dat man en vrouw vooral bij elkaar moeten passen maar zo de rest van de suite vind ik dat het een andere kleur kan zijn.. :)
Bedankt voor jullie reacties! Ik vond dat persoonlijk ook. Maar mijn mama zei dat de kindjes in dezelfde kleur beter konden zijn dan mij... Ach we zien wel... :)
Ik denk dat je moet kijken naar wat jouw voorkeur uitgaat.In mijn ogen heb je twee opties. 1. Ivoor kleed met accenten. Vb.: kleur van de das/hemd van u vriend en die kleur ook in jouw bruidsboeket laten terugkomen.2. Roos kleed met eventueel dan simpele ivoorkleurige accenten... En dan de das van u vriend in het roos of een bloem voor in het borstzakje van de jas in het roze... Succes