TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
fabienne
14-6-2013
|
24-12-2012 17:34:24
hey leuk voor je
|
|
Inge
21-6-2013
|
24-12-2012 17:39:08
Wat fijn seg! Dat is echt wel een koopje! Van welke regio ben je Mona? Ik heb in september ook een jurk in uitverkoop gekocht en meteen mee naar huis genomen omdat ik hem nog niet wilde laten inmaken. Maar nu zit ik dus met het probleem: waar een goeie naaister vinden die goed is en betrouwbaar en niet te ver van huis :)? Weet je of de naaister waar je het over hebt dit enkel nog voor kennissen doet of ook voor andere mensen? Alvast bedankt!
|
|
Veva
28-9-2013
|
25-12-2012 11:17:00
Super leuk! Is er nog veel keuze van suite kledij in de winkel? Ik was aan het denken om eens te gaan kijken voor een kleedje voor onze wettelijke trouw (op een andere dag).
|
|
mona
27-7-2013
|
25-12-2012 21:03:33
Hey Inge, ik woon ongeveer op de grens van prov. Antwerpen/Limburg/Vlaams-Brabant, maar m'n ma dacht dat het geen goed idee was om de gegevens van de naaister door te geven, zo goed kennen we ze niet. Zal het haar misschien eens vragen als ik mijn jurk opnieuw ga passen.
Veva, suitekledij was er ook nog, een rek met zowat 15 lange kleedjes, en een met 15 kortere kleedjes, heb er niet zo nauw naar gekeken. Op de site krijg je wel nog een idee van de jurken die er nog zijn, bij 'feestjurken': de felroze lange jurken zijn er nog, en de twee/drie-kleurige met de bloemen op de tailleband ook, de rode jurk met de bloemen op de zoom ook... Het witte jurkje met zwarte bloemen was er ook nog. Nog redelijk wat keuze ja, ook nog kleedjes die niet op de site staan. 50 euro/stuk.
|
|
Kim
4-10-2014
|
27-12-2012 12:49:16
Heb ook een afspraak gemaakt :-) Thx voor de tip! Voor mij is het nog ver weg maar mijn beste vriendin trouwt in juni, misschien een suitekleedje ... :-)
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
27-12-2012 18:46:37
Mona, aan je uitgebreid verslag te lezen ben je in de wolken met je kleedje! Super fijn dat je jouw kleed hebt gevonden aan een super prijsje, ik herinner me hier van enkele posts van jou dat je de queen van de koopjes bent dus je bent er opnieuw in geslaagd! Ik ben benieuwd naar de foto's!
|
|
Sarah
7-6-2013
|
27-12-2012 19:19:42
Kan je er ook naartoe zonder afspraak? Ik ga morgen namiddag eens kijken wat ze nog hebben.. maar mag je zomaar in zo een winkel binnenvallen?
|
|
mona
27-7-2013
|
28-12-2012 2:24:31
Ik had geen afspraak gemaakt, was geen probleem. Het was er ook niet druk ofzo, ik was in het begin enige klant, even later kwamen er wel mensen iets afhalen.
|
|
mona
27-7-2013
|
28-12-2012 10:25:33
Hèhè Rebecca, inderdaad, ik ben de koopjesqueen, het moest en zou een jurk met minstens 50% korting worden. Gelukt!
(Heb diezelfde dag trouwens ook nog een doos Trivial Pursuit Genus Edition gekocht voor 5 euro, in nieuwstaat. :-) Kostte vroeger rond de 50 euro schat ik, maar is nergens meer te vinden in speelgoedwinkels precies, dus heb ik het maar tweedehands gekocht.)
|
|
Sarah
7-6-2013
|
28-12-2012 19:33:07
Ik ben deze namiddag naar Idress in Hasselt geweest! en ja hoor.... ik heb mijn kleedje gevonden !!!!! Ik ben super blij! Het was inderdaad een aziatische vrouw... maar ze heeft me zeer goed geholpen en toch ook advies gegeven! Ik moet wel zeggen dat bijna alle kleedjes maatje 38 waren! en aangezien ik meestal maat 40 heb en nogal redelijk zwaar gebouwd ben vanboven (lees: borstomvang, maar smalle omtrek) vreesde ik dat ik in geen enkel kleedje zou passen. Het eerste kleedje wat ik aanhad was meteen al de moeite! maar helaas ging dit niet tot boven dicht (ze stelde wel voor om dit te laten hermaken, maar dit zag ik niet echt zitten want dan moest ik bang afwachten of ze het mooi konden hermaken), na het derde kleedje heb ik dan toch een kleedje aangehad dat me meteen gegoten zat (en nog eens dicht kon ook nog) en dit was perfect!!!! misschien iets dat ik zelf niet in eerste instantie zou kiezen, maar toen ik het aan had was ik verkocht... en ja hoor, dan heb ik het ook maar meteen gekocht (ik moet er niks aan laten hermaken! en super goedkoop dus 2 vliegen in 1ne klap) en het kostte inderdaad maar 300 euro!! ik ben super content! Er hingen nog redelijk wat kleedjes en ook nog wat mooie feestkleedjes! Maar dus zoals ik hierboven al zei: redelijk kleine maatjes!
Dus hartelijk bedankt aan Mona voor de goede tip (en dus ook Sofie)!!!! merci, merci merci
|
|
Kim
4-10-2014
|
29-12-2012 11:17:57
Ik heb ze net gebeld want ik was een beetje ongerust ivm de kleine maatjes :-) Ze heeft me verzekerd dat er nog wel keuze is in maat 42 / 44 dus oef... Wij komen van Antwerpen, dan is de hele trip toch niet voor niets geweest :-) Morgen om 16u passen! Ben benieuwd, eerste keer... Groetjes!!
|
|
Sarah
7-6-2013
|
29-12-2012 18:33:52
Ooooh Kim, ik heb je niet ongerust willen maken hoor! dat was mijn bedoeling niet. Maar hetgeen ik mooi vond was allemaal maatje 38 en dat is voor mij echt te klein vanboven (wegens borstomvang), maar het leek of het allemaal redelijk kleine maatjes waren, maar ik heb dan ook vooral naar de sobere kleedjes gekeken... want ik hou niet van teveel tralala er aan.. .Voor mij is maatje 38 dan ook een klein maatje :p maar dit wil niet zeggen dat niemand daar in kan of dat het niet hermaakt kan worden hé in de rek zie je natuurlijk niet welke maat het is hé. Veel plezier met passen en uitkiezen en hopelijk vind je daar ook je keuze (want het is echt een koopje dan hé) Ik duim voor je ;-)
Hopelijk heb ik je niet te zenuwachtig gemaakt... mijn excuses dan ;-)
|
|
mona
27-7-2013
|
29-12-2012 18:59:47
Ik heb idd maat 36/38 (36 op borst/taille, 38 op heupen), en de meeste van die kleedjes pasten me perfect. Sommigen een ietsje te groot, van eentje ging de rits niet dicht. Hangt er wat vanaf waar je precies maat 42 hebt... met een kleine cup en bredere heupen kan je in de meeste uitwaaierende jurken wel in denk ik. Met grotere cup heb je misschien wat minder keuze, maar ik heb er ook een paar jurken gezien met veter achteraan, dus die passen sowieso ook wel voor maat 42 denk ik...
|
|
mona
27-7-2013
|
29-12-2012 19:04:40
En ook proficiat aan Sarah met de jurk! Blij dat we met onze tips hier mekaar kunnen helpen. Ik was echt al maanden op een uitverkoop als deze aan het wachten... :-) Ik had er wel vertrouwen in dat er nog zoiets zou komen...
|
|
Kim
4-10-2014
|
29-12-2012 19:17:06
Ik ben wel vrij fors gebouwd :-) Zowel van borst als van buik, mijn heupen zijn dan wel ok. Mijn broeken hangen los op mijn billen. Het zit echt op mijn buik :( ... Och ja, we zullen wel zien, wellicht zijn zondag de andere winkels ook open in Hasselt. Dan maken we er een shopping dagje van :-) Ik ben trouwens eerder geïnteresseerd in de suitekledij ... Want men beste vriendin trouwt in juni 2013 !! Woehoe! Ik zal hier nog wel een reactie zetten na zondag ;-)
|
|
Kim
4-10-2014
|
30-12-2012 17:51:07
Hoi dametjes, Net terug thuis van een dagje Hasselt. Sloeg dat effe tegen, alles dicht ginder.. Had verwacht dat het koopzondag was, ach ja, een lekkere pannenkoek en twas over :-) Bij Idress niets gevonden. Ik had 1 mooi suitekleedje gezien maar nipt te klein. Ik ga nog wel vermageren maar toch, ik koop dan liever iets wat me goed past. Maar ik vond het wel al een leuke ervaring. Ik heb geen trouwkleed gepast omdat er niets was wat me kon bekoren ;-) Maar ik ben toch blij dat ik geweest ben, zo kan ik mezelf niets verwijten. Ik ga voor een trouwkleed toch nog even wachten tot volgend jaar. Ik voel me nu nog niet goed in mijn vel om dat al te passen :-) Suitekleed zal iets voor april / mei zijn denk ik... Men beste vriendin trouwt op 29/6 dus nog tijd genoeg! Groetjes!! Kim
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|