Terug naar overzicht
Wij hebben ze vorige vrijdag besteld bij Fede di Oro in Izegem. Zeer tevreden van ontvangst, keuze én prijs :) Je moet eens zien op hun site, want ze hebben nog filialen.
Ik ben deze week al eens gaan kijken bij Eva Crauwels (Mia & Moi) in de kloosterstraat Antwerpen. Ik denk wel ze daar te laten maken en ook een armband en halsketting. Ze heeft niet zo'n groot aanbod maar ze kan ze wel aanpassen naar je wens. Op facebook zie je foto's van haar ontwerpen. ook interessant in antwerpen vind ik: Wim Meeussen, Nico Taeymans. In Lier Inez B. In Zele heb je Katzmann, ik heb haar op een beurs gezien en ze was super vriendelijk. Maar je hebt gelijk er is teveel keuze!
We gaan wellicht eens een kijkje nemen bij Fede di oro. Ines B en Wim meeussen vind ik ook heel mooi maar mijn verloofde vindt die ruwe structuur maar niks. Hij houdt meer van de klassieke trouwringen :-) Bedankt voor de tips!
Wij zijn ze gisteren gaan bestellen bij Kris Baele, prachtige ontwerpen en zeer vriendelijke ontvangst. FDO vond ik wat minder en ben niet echt overtuigd van de kwaliteit
hey Lynn, wij hebben ook bij Chris Baele besteld. Wat is jullie keuze geweest?
De eerste die op zijn site staat, nl infinite union. Voor mijn ventje gaan ze eentje maken in dezelfde textuur, maar zonder steentjes of band. Welke hebben jullie genomen? Hij heeft echt prachtige dingen hé! Ik ga wss nog oorringen ok laten maken, de Vintage maar dan groter..
wij waren dit ook van plan, maar hebben dan uiteindelijk gekozen voor de 3de ring naar rechts, nl love poem. leuk he!
Heel mooie ringen dames! Alleen mijn verloofde vindt die stijl niet mooi :( Hij ziet liever de klassieke ringen. FDO zal het dus eerst zijn vermoed ik x