Terug naar overzicht
hoi ilse,Ik ga nu donderdag aanstaande op zoek naar mijn jurk. Ik ben zelf ook helemaal weg van maggie sottero. De winkel waar ik ga hebben ze deze kleren ik zal een keertje voor u kijken en laat dan wel iets weten.groetjes ellen (30/06/2007)
Ik heb een jurk van Maggie Sottero. Bij Amala in Breda hebben ze heel wat jurken hiervan. (en super service) Mijn kleed was nogal duur (€1700) maar je hebt er ook van rond de €1000. Groetjes
Alvast bedankt voor jullie reacties!Ik kan amper wachten om zelf eens zo'n prachtige jurk aan te trekken. Ik zou een gaan kijken naar Pierre-Yves in Aalst, daar hebben ze ook de collectie Maggie Sottere, ben eens benieuwd!Heel lief van je Ellen dat je ook wil laten weten hoeveel de jurken ongeveer kosten. Alvast veel succes bij het zoeken van je droomjurk...Ik heb een boontje voor de jurk "Arielle", welke jurk heb jij gekozen Patricia?groetjes en nog veel succes met de voorbereidingen van jullie huwelijk!groetjes, ilse
Hoi Ilse,Ik heb in September een jurk van Maggie Sottero uitgezocht. Ik ga volgend jaar Juni trouwen. De jurk is helemaal geweldig en zit ook heel mooi. hij was echt voor mij gemaakt (oke hier en daar een kleine aanpassing zoals korter maken etc.) De exacte prijs weet ik niet, want ik krijg hem van mijn ouders, maar volgens mij is zij ;) rond de 1600 euro. Ik heb mijn jurk gekocht bij het Bruids Arsenaal. Veel succes met je keuze/ aankoop. Groetjes