Nu Online
Momenteel zijn er 440 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Groot probleem. Pff

25-12-2012 22:21:22
Hey, Ik zit met een groot probleem ofja dilemma. Ik heb mijn getuige gevraagd deze zomer. Maar twijfel sterk over mijn keuze. Ik zou zo graag mijn broer willen vragen. Mijn getuige nu hoor ik niet veel meer en doet niet zoveel moeite om eens te komen ofzo. Ik wil haar niet kwetsen en hoop dat ze het verstaat. Hoe zouden jullie dat aan boord leggen of wie heeft hetzelfde meegemaakt? Ik vind mezelf zo vreselijk dat ik op mijn keuze wil terug komen. Groetjes

edith
29-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 791

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik25-12-2012 22:59:40

Hey Edith!

Ik heb dit zelf niet meegemaakt, maar denk wel dat het helemaal geen leuk gevoel is :-/

Ik denk dat je gewoon open kaart moet spelen met je 1ste getuigen en de gevoelens die je hier nu bij hebt eerlijk aan haar verteld. Misschien denkt zij er ook zo over aangezien ze ze van haar niets meer laat horen?

Heel veel succes en hopelijk komt alles nog goed :-)

groetjes
Stéphanie x

Debbie
25-5-2013
 Meld misbruik26-12-2012 9:01:16

Hoi edith,

ik heb ong hetzelfde. Mijn getuigen hoor ik idd ook niet veel. De rede dat ik heb gevraagd heb is omdat hij zoveel voor me betekend heeft in het verleden. Ik wou ook liever mijn zus vragen. Ik heb hem gevraagd en achteraf was ik aant denken of ik wel de juiste beslissing had genomen en niet beter mijn zus had gevraagd. Ik wou hem niet kwetsen door te veranderen naar mijn zus. Heb het opgelost door mijn zus ook te vragen, dus heb 2 getuigen en vind dit eigenlijk best leuk. Niemand is gekwetst en geen spijt achteraf dat ik zus of hem niet had als getuigen!

Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik26-12-2012 10:08:27

Dacht er ook aan om je zus ook als getuige te vragen.. 2 getuigen kan perfect dus je kan het misschien op die manier oplossen.

Deborah
9-8-2013
 Meld misbruik26-12-2012 12:49:26

Ik heb dat wel meegemaakt en heb het gewoon gezegd en iemand anders gevraagd! Een getuige moet 100% achter je staan en ja pech als ze daar niet tegenkunnen?! het is jouw dag hé!!

edith
29-6-2013
 Meld misbruik30-12-2012 19:12:03

@deborah hoe nam die persoon dat op?

Hannelore
15-11-2013
 Meld misbruik3-1-2013 21:16:14

Wij hebben elk 2 getuigen gekozen, is dat een oplossing?

edith
29-6-2013
 Meld misbruik4-1-2013 6:48:43

Ja dit zou een oplossing zijn. Groetjes.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...