Terug naar overzicht
Hey Edith!Ik heb dit zelf niet meegemaakt, maar denk wel dat het helemaal geen leuk gevoel is :-/Ik denk dat je gewoon open kaart moet spelen met je 1ste getuigen en de gevoelens die je hier nu bij hebt eerlijk aan haar verteld. Misschien denkt zij er ook zo over aangezien ze ze van haar niets meer laat horen?Heel veel succes en hopelijk komt alles nog goed :-)groetjesStéphanie x
Hoi edith,ik heb ong hetzelfde. Mijn getuigen hoor ik idd ook niet veel. De rede dat ik heb gevraagd heb is omdat hij zoveel voor me betekend heeft in het verleden. Ik wou ook liever mijn zus vragen. Ik heb hem gevraagd en achteraf was ik aant denken of ik wel de juiste beslissing had genomen en niet beter mijn zus had gevraagd. Ik wou hem niet kwetsen door te veranderen naar mijn zus. Heb het opgelost door mijn zus ook te vragen, dus heb 2 getuigen en vind dit eigenlijk best leuk. Niemand is gekwetst en geen spijt achteraf dat ik zus of hem niet had als getuigen!
Dacht er ook aan om je zus ook als getuige te vragen.. 2 getuigen kan perfect dus je kan het misschien op die manier oplossen.
Ik heb dat wel meegemaakt en heb het gewoon gezegd en iemand anders gevraagd! Een getuige moet 100% achter je staan en ja pech als ze daar niet tegenkunnen?! het is jouw dag hé!!
@deborah hoe nam die persoon dat op?
Wij hebben elk 2 getuigen gekozen, is dat een oplossing?
Ja dit zou een oplossing zijn. Groetjes.