Terug naar overzicht
als je hen een mailtje stuurt krijg je de brochure vrij snel opgestuurd.Wij hadden ons feest daar en wij waren tijdens het avondfeest met 100 man zoiets en het kwam in totaal op een 10000 euro dacht ik.
Heey,Wij doen ons feest daar ook en wij hebben voor 120 personen wel wat meer dan 10000 euro... Als hangt er natuurlijk van af wat jullie verkiezen.. willen jullie eerst een receptie met duurdere hapjes, dan een vier gangen menu aan tafel of eerder een buffet.. Wil je met stoelhoezen of zonder (toch wel een extra kost ...)Je kan het dus zo duur of minder duur maken. Want ik persoonlijk wel vind, is dat de zaal op zich niet duurder is dan andere zalen in de buurt (van hetzelfde niveau). Ik heb voor mezelf de vergelijking gemaakt met De Groene Jager en t'Graevenhof en veel schol het niet...En zoals Sara zegt, je krijgt de brochure snel en dan kan je zelf wat uitrekenen hé. De service lijkt me ook heel goed, bijvoorbeeld er is zelf een wc-madame...Groetjes
Dank u voor de reactie , Maar bij ons is het wat anders want ik heb geen receptie en niet echt uitnodigen ,iedereen is welkom , is een andere cultuur van trouwen ook is er geen drank aanwezig ik hoop dat dat wat de prijs verlaagt :-) , dank u zeer voor reactie zal zeker eens een mailtje sturen Groetjes
Hoi dames, Kan iemand mij de brochure doormailen aub?