Terug naar overzicht
Hallo Jacquelinne,Wij trouwen ook op 22.12.2006. Waarom op die dag? Om verschillende redenen eigenlijk.Mijn ouders zijn 33 jaar gelden op dezelfde dag getrouwd, het is net voor kerst een gezellige sfeer dan, en volgt een vakantie van 14 dagen en vermits ik in het onderwijs sta en in de winter wou trouwen (gezelligheid) en onmiddellijk op verlof wou vertrekken was er maar 1 optie!! En jij waarom deze inderdaad mooie dag!Tja wij hebben nog massa's werk te doen. Wij hebben nog geen vervoer, geen uitnodigingen (wel idee, maar zeer moeilijk uit te voeren), onze zaal ligt vast maar verder is daar nog niets in orde, bloemen of decoratie ook nog niet, nog geen gastenboek, ... en jullie?Groetjes,Karen22.12.2006
Hoi Karen, Waar trouw je precies? Sofie 19/05/2007
Hallo,Wij trouwen voor de kerk en gemeentehuis in Sint-Truiden en ons feest gaat doorgaan in het 's graevenhof in schilde.Groetjes,Karen
Hoi Karen, Ik vroeg dit omdat ik een koppel ken dat ook trouwt in die periode en ook Karen heet. Maar jullie zijn dus niet van lanaken afkomstig. Veel plezier alvast. Lijkt me een leuke periode om te trouwen. Mvg Sofie
neen van Sint-Truiden ;-)
Wij trouwen een dagje later op 23 december ! Een beetje gewaagd en de mensen van de feestzaal hadden ons dit afgeraden (dag voor kerstavond, veel vrouwen die voor ganse familie zullen moeten koken ...), maar we hebben er ons niks van aangetrokken.De reden waarom we die dag trouwen is enerzijds omdat dit nog de enigste dag was die vrij was in de zaal, waar we op een zaterdag wilden trouwen, omdat er die periode een mooie sfeer hangt (wat niet het geval is voor de maanden ervoor en erna, vind ik persoonlijk), omdat mijn ventje mij op Kerst gevraagd heeft, omdat mijn mama (die gestorven is) altijd zo uitkeek naar die periode om alles mooi te kunnen versieren, omdat we er niet nog een half jaar wouden bijdoen, ...Allé, redenen genoeg om dus die dag te trouwen !De voorbereidingen lopen goed, maar toch staat er nog veel op het programma ! Druk, druk, druk, ...Veel succes !