Terug naar overzicht
Hoi Marjan Dikke proficiat!!!Wij geven ons feest in de Vesten alsook onze ceremonie. De feestzaal ligt in Eindhout (Laakdal) naast Tessenderlo. Zou zeker is gaan kijken.Nog veel succes!Tinne
Hey, mijn zus heeft haar feest gegeven in de maekelhoeve in Veerle. Een hele mooie zaal met tuin. groetjes, Tinne
De Vesten en Maekelhoeve zijn klassiekers. Maekelhoeve is wel vrij duur.Goedkoper zijn vb. Bourgondiër in Deurne of Berkenhof in Molenstede. Of Kasteel Meerlaar in Klein-Vorst. De 'bijhuizen' van het cultureel centrum kunnen eventueel ook, denk dat die ook goed betaalbaar zijn: Kriekel in Schoot, Griffel in Hulst of Goor in Engsbergen.
Het (mogelijk) nadeel bij culturele centra, gemeentezalen e.d. is dat soms de verlichting niet te dimmen is, slechts volledig aan of uit. Hierbij moet er dan extra licht bijgehuurd worden voor de trouwfuif, met enkele DJ-spots een complete zaal verlichten, lukt niet of moeilijker.
De vesten gaan we zeker niet doen doordat mijn broer en vader daar al de vorige jaren zijn getrouwd :) en wil niet dat ze denken dat we er een familie abonnement op hebben. HahahaMaekelhoeve heb ik ook al gehoord dat dit duurder is. Heb ook al gelezen van het Eikelhof in Tessenderlo. Iemand daar ervaringen mee?Alvast bedankt voor de reacties!