Nu Online
Momenteel zijn er 658 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zo moeilijk ...

26-12-2012 15:54:31
Hoi bruidjes,
We zijn ondertussen al naar heel wat feestzalen gaan kijken. Ik zie het bos door de bomen niet meer. San Marco Village komt er prijs / kwaliteit het beste uit maar daar heb je geen intiem feest. Hof van Aragon lijkt ook heel goed zeker met de bruidssuite maar daar is de zaal in 2 verdeeld en er is weinig parking of je moet naar de grote parkeerplaats gaan. Wij trouwen in oktober en het kan dan wel eens regenachtig zijn. Ik zou niet willen dat de mensen hun kledij vies en nat wordt. Dan heb je 't lepeltje in Duffel. Die zijn dan weer wat duurder maar daar heb je parking aan de deur is super dichtbij en ook al veel goede refenties gehoord. Ik weet het op de duur niet meer :( ... Ik heb geen zin om er duizenden euro's aan uit te geven maar ik wil ook wel een leuk feest en niet eentje waar ik me persoonlijk minder goed bij voel. Hoe hakken jullie de knoop door?

Kim
4-10-2014
Meld misbruik

Reacties: 17 | Gelezen: 1590

Joke
25-5-2013
 Meld misbruik26-12-2012 16:47:49

Heey Kim,

Waarom kijk je eens niet naar de andere zalen in Lier?
Hof van Nazareth en Hof Beatrijs, of zalen in Mechelen (bv Lamot of Huis van Dijck, Arsenaal, ..)

Persoonlijk vind ik dat je in de San Macro niet echt een intiem gevoel hebt... en als er dan meerdere trouwen aan de gang zijn (wat volgens mij wel kan in oktober?), dan voel je je toch wat minder uniek... maar dat is mijn mening maar he!

Ik denk persoonlijk dat er meerdere zalen mogelijk zijn in de regio lier-mechelen-antwerpen..

Groetjes

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik26-12-2012 16:50:06

Hof van Nazareth is veel boven ons budget, dat was 1 van de eerste zalen die we hebben gezien. Mechelen vind ik niet gezellig, ik heb daar altijd een benauwd gevoel. San Marco vind ik ook niet intiem (heb ik er ook bijgeschreven). Ik vind het echt moeilijk ... x

Sarra
15-4-2017
 Meld misbruik26-12-2012 17:17:24

Deprimerend he schat. En toch geloof ik dat er ergens een zaal is die in jullie budget past EN supergezellig is ;-) Keep on looking baby!

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik26-12-2012 17:49:36

Hallo,
Je hoort hier veel goed over La grange in Massenhoven, misschien een idee...

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik26-12-2012 20:09:21

@Bea, beetje te ver maar bedankt! x

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik26-12-2012 21:31:24

Hallo,
Wijzelf trouwen in Het Rekreatief in Wilrijk maar daar moet je ook voor zijn hé! Ik zie dat jullie in oktober trouwen dan is hun troef om buiten te eten zeker niet haalbaar...Wat is jullie gebied waarin je wil kiezen juist?

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik26-12-2012 21:35:34

Zo dicht mogelijk bij Duffel :-)

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik26-12-2012 21:41:36

Heb eens gemaild naar het recreatief, die had ik ook al eens gevonden via google. Bedankt Bea!

Martine
14-6-2014
 Meld misbruik27-12-2012 17:39:38

Wat ik ook ben tegengekomen in onze zoektocht - wij kijken uit rond Mechelen en in de Antwerpse Kempen - is de 3Rivieren in Rumst.
Misschien daar ook es horen?

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik27-12-2012 18:34:24

Heb ik gisteren ook een mailtje naar gestuurd. Ik wacht nog op een reactie :-) Thx!

Femke
7-9-2013
 Meld misbruik27-12-2012 21:37:34

wij hebben ooit een trouwfeest gehad in de san marco village opde boomsesteenweg en de acoustic was echt slecht in de grote zaal, omdat die zo hoog is.

wendy
7-9-2013
 Meld misbruik27-12-2012 22:03:39

Horta in antwerpen, niet duur en heeeel lekker eten! In september een trouwfeest gehad, en weer was nog ok, dus aperitief op dakterras! heel tof!

Wendy
13-6-2015
 Meld misbruik29-12-2012 10:39:53

ik volg even mee :)

Karo en
25-5-2013
 Meld misbruik21-1-2013 22:54:21

Wij zouden normaal trouwen in het Lerenveld in Lint op 25 mei. Toffe locatie, niet te duur, uitgebaat door het Hof Van Beatrijs... . Door omstandigheden (volledig buiten de zaal) moeten wij dit annuleren. Wij zoeken dus nog vervanging (kan ook op een andere datum). Moest je interesse hebben dan wil ik ook de offerte wel eens doorsturen. Ondertussen kan je misschien ook een kijkje nemen op hun site.

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik22-1-2013 17:26:15

Ik vond de zaal op foto er kil en koud uitzien ...

Evie
2-9-2017
 Meld misbruik25-2-2016 14:42:48

Ben je al in feestzal the tree gaan kijken in Lier? zelfde uitbater als san marco. Heel mooie zaal. Ben er deze week naar gaan kijken. Parking voor de deur, B&B naast de deur...

Wij gaan nog naar een paar andere locaties kijken maar deze was toch wel al een dikke + voor ons.

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik31-7-2016 17:53:47

Evie, We zijn ondertussen 1,5 jaar getrouwd ;-) feestzaal 't lepeltje was onze keuze!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info