Nu Online
Momenteel zijn er 281 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

What's next?

27-12-2012 15:44:29
Dag Bruidjes en Bruidegommetjes,

Wij vorderen zodanig goed in onze voorbereidingen dat we een beetje op een "dood" moment zijn gekomen. Ik heb het gevoel dat ik nu en de komende maand(en) niks meer kan doen en dat vind ik niet leuk

Reeds in orde:
- feestzaal
- fotograaf
- DJ
- kerk
- kleedje is gekozen
- themakleur
- de grafisch ontwerpster is aan de uitnodigingen bezig
- de tafelnamen zijn gekozen
- vervoer is gekozen
- getuigen zijn gekozen
- liedje openingsdans is gekozen

Wat nog gedaan moet worden en al gepland is:
- eerste pas kleedje (in juni)
- proef make-up en kapsel (zal voor de zomer zijn, kapsalon is wel gekozen)
- kleren bruidegom: gaat in februari kijken
- opstellen misboekje, ik wil wachten om hiermee te beginnen als we voor de eerste keer bij de pastoor zijn geweest
- ringen: we zijn al bij 1 juwelier geweest. Midden januari tweede afspraak

Ik wil zo graag in deze kalme periode tussen kerst en nieuwjaar verder werken aan de trouw, maar er is gewoon niks te doen...

Langs de ene kant is dat natuurlijk wel leuk, maar ik ben nu eenmaal graag bezig met de trouw

Iemand nog ideeën van wat ik nu al kan doen?

Veva
28-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 843

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik27-12-2012 15:56:12

Hartjesdecoratie kopen om je huis bij de trouw te versieren. Vele winkels hebben dit nu in hun gamma (blokker, hema, axion, wibra...). Nu met korting omdat het als kerstartikelen verkocht werd!

mona
27-7-2013
 Meld misbruik27-12-2012 18:24:57

Gastenlijst, save the dates, tafelschikking?

Nathalie
14-7-2012
 Meld misbruik27-12-2012 19:26:49

niet zo leuk: kijken of je een huwelijkscontract neemt

wel heel leuk: openingsdans oefenen

ilse
24-8-2013
 Meld misbruik27-12-2012 23:18:48

,bruidslingerie,bruidsjuwelen,bruidstasje...schoenen,paraplu's,bloemen....

Veva
28-9-2013
 Meld misbruik28-12-2012 8:36:28

@Bea: leuk idee, zal er dit weekend eens voor kijken
@Mona: gastenlijst is 90% af (we twijfelen nog over een paar mensen en gaan bekijken hoe onze relatie met hun vordert doorheen de rest van het jaar. Save the dates zijn via mail en mondeling verstuurd. Tafelschikking is ook 90% af.
@ Nathalie: ik denk niet dat we een huwelijkscontract zullen nemen aangezien we beiden niet echt veel in te brengen hebben :-)
@Ilse: daar ga ik nog wat mee wachten tot het beter weer is.

Toch bedankt allemaal voor de tips!

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik28-12-2012 12:21:25

Leuk dat het zo vlot gaat. Hetzelfde gevoel als jij had ik dit najaar, na de zomervakantie. Maar met nu nog een goede 4 maanden te gaan is er weer heel wat dat gedaan kan worden:
- drukkerijen contacteren voor offertes + na de feestdagen een proefdruk laten maken van ons zelf ontworpen uitnodiging
- gastenboek
- bedankingen voor de kindjes aan de kerk + mensen avonfeest (wordt mss een kaartje met een trouwfoto)
- tafelthema concreet uitwerken
- shoppen voor lingerie, schoenen, juwelen,...
- misboekje lay-outen en naar de drukker
- huwelijkskaars kopen
- decoratie kerk + thuis maken/kopen (bloemist)
- ringkussentje

Wij zijn dus ondertussen al terug in actie geschoten. Dat zal bij jou ook wel weer op gang komen de laatste maanden voor de trouw. Je hebt nu nog erg veel tijd he. Maar idd, de trouw is iets waar je zo graag mee bezig bent he!

Groetjes
Joyce

Katia
22-6-2013
 Meld misbruik28-12-2012 19:03:26

Ik zou zeggen: kijk toch maar al voor jouw misteksten :-) Daar kruipt héél véél tijd in, en pastoor zal toch vooral kijken naar wat jullie willen. Zo kan je ook al gerichter vragen stellen, of hem vragen wat hij van jouw vondsten vindt.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...