Terug naar overzicht
Hartjesdecoratie kopen om je huis bij de trouw te versieren. Vele winkels hebben dit nu in hun gamma (blokker, hema, axion, wibra...). Nu met korting omdat het als kerstartikelen verkocht werd!
Gastenlijst, save the dates, tafelschikking?
niet zo leuk: kijken of je een huwelijkscontract neemt wel heel leuk: openingsdans oefenen
,bruidslingerie,bruidsjuwelen,bruidstasje...schoenen,paraplu's,bloemen....
@Bea: leuk idee, zal er dit weekend eens voor kijken@Mona: gastenlijst is 90% af (we twijfelen nog over een paar mensen en gaan bekijken hoe onze relatie met hun vordert doorheen de rest van het jaar. Save the dates zijn via mail en mondeling verstuurd. Tafelschikking is ook 90% af.@ Nathalie: ik denk niet dat we een huwelijkscontract zullen nemen aangezien we beiden niet echt veel in te brengen hebben :-)@Ilse: daar ga ik nog wat mee wachten tot het beter weer is.Toch bedankt allemaal voor de tips!
Leuk dat het zo vlot gaat. Hetzelfde gevoel als jij had ik dit najaar, na de zomervakantie. Maar met nu nog een goede 4 maanden te gaan is er weer heel wat dat gedaan kan worden:- drukkerijen contacteren voor offertes + na de feestdagen een proefdruk laten maken van ons zelf ontworpen uitnodiging- gastenboek- bedankingen voor de kindjes aan de kerk + mensen avonfeest (wordt mss een kaartje met een trouwfoto)- tafelthema concreet uitwerken- shoppen voor lingerie, schoenen, juwelen,...- misboekje lay-outen en naar de drukker- huwelijkskaars kopen- decoratie kerk + thuis maken/kopen (bloemist)- ringkussentjeWij zijn dus ondertussen al terug in actie geschoten. Dat zal bij jou ook wel weer op gang komen de laatste maanden voor de trouw. Je hebt nu nog erg veel tijd he. Maar idd, de trouw is iets waar je zo graag mee bezig bent he!GroetjesJoyce
Ik zou zeggen: kijk toch maar al voor jouw misteksten :-) Daar kruipt héél véél tijd in, en pastoor zal toch vooral kijken naar wat jullie willen. Zo kan je ook al gerichter vragen stellen, of hem vragen wat hij van jouw vondsten vindt.