Terug naar overzicht
ik heb er nog geen foto van genomen 29 maart ga ik terug passen ik ben vooral bang dat men vriend de foto dan zal zien
Hey Femke
Hey,aangezien ik halflang haar heb, met natuurlijke krullen, steek ik mijn haar nooit op in het dagelijkse leven.Ik ga dit op mijn trouw ook niet doen aangezien ik vind dat ik anders 'niet meer op mezelf lijk'. Ik ga dus naar de kapster met de vraag om een bruidskapsel met los haar die mijn krullen goed doet uitkomen. Ik zal ook een sluier dragen.Door een proefkapsel te doen denk ik wel dat ik er zo zal uit komen.Ik raad je aan: blijf gewoon jezelf en doe niet iets super zot met je haar wat je in het dagelijkse leven ook niet zou doen. Het risico is immers dat je niet meer op jezelf lijkt als je daarna de foto's terug bekijkt.Veel succes!
ik heb zelf héél dun en weinig haar dus ik wil graag meer volume in mijn haar op de trouw. extensions zal wsl niet lukken met mijn dun haar maar ik dacht mss om haar te laten innaaien of zoiets maar ik heb ook totaal geen idee wat dat kost. mijn haar is altijd los.
Hallo Femke,