Nu Online
Momenteel zijn er 419 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

something old,...

27-12-2012 21:19:19
something old something new something borrowed something bleu doe jij het? en hoe?

Femke
7-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 788

Maaike
26-4-2014
 Meld misbruik27-12-2012 22:25:51

Old: kan een "penny"zijn dat je krijgt. En die plak je dan in uschoen en brengt geluk New: is u kleed: Borrowd: daar zal ik nog is over denken En blue wordt meestal meteen kousenband gedaan

Femke
7-9-2013
 Meld misbruik27-12-2012 22:42:48

haha zusje dank u ja voor da blue had ik een mooie kouseband gezien op etsy voor de rest weet ik het nog ni ik had ee ideetje maar moet het nog is vrage :)

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik28-12-2012 0:21:32

@Maaike: het hoort een sixpence te zijn dat ik in je schoen stopt onder je linkhiel, dat zou moeten zorgen voor financiële stabiliteit in je huwelijk

het is dus:
something old (ligt bij mij nog niet vast)
something new (een nieuw bedeltje aan mijn armband)
something borrowed (een zakdoek)
something blue (mijn bril)
and a silver sixpence to put in her shoe

Femke
7-9-2013
 Meld misbruik28-12-2012 9:42:41

ah zo heb al p verschillende sites gekken ,aar had het nog nooit zo zien staan :)

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik28-12-2012 11:48:16

Bij koonings krijg je een gratis kousenband via de facebookpagina. Daar zit een blauw strikje aan ;-) Wellicht die ik die wel aan. Kan ik hem achteraf nog wegschieten :-)

Ik leen een halsketting van mijn mama (nog van mijn oma geweest dus in principe ook ineens old). Geleend moet ik tegen dan nog zien :-)

Succes!

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik28-12-2012 12:05:46

Hallo,
Bij mij zal het ze gaan:

Something old: een hangertje van mijn overleden oma.
something new: mijn kleed
something borrowed: het hangertje van mijn oma (en misschien ook de trouwschoenen van mijn nicht)
something blue: de kousenband

Groetjes!
Joyce

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik28-12-2012 13:02:40

Something old: Ik heb een halskettinkje dat ik al sinds het eerste leerjaar niet uitgedaan heb, en dat hoort er dus ook bij. Rond mijn nek zal niet gaan, daar komt mijn Something Borrowed. Dus waarschijnlijk verstopt in mijn bh of zo :p
Something new: euh, zowat alles, I guess? :-)
Something borrowed: Halsketting van mama of meter (die twee zijn er nog niet aan uit :d)
Something blue: Mijn papa zijn auto wordt onze trouwauto en die is knalblauw!

Hélène
6-9-2014
 Meld misbruik29-12-2012 17:13:29

Ik laat het doen voor mij...
Mijn broers en zussen kregen het blad met de hele tekst en de betekenis ervan...
Zo mogen ze me op mijn trouwdag verrassen met deze leuke 'gezegde'...

x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...