Nu Online
Momenteel zijn er 421 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dit bruidje to be ziet het helemaal zitten!

28-12-2012 10:53:26
Dag liefste bruidjes!
Ik zie het terug helemaal zitten!
Klaar om er terug in te vliegen & alles nog eens goed te bekijken en nog enkele ideeën uit te werken.
Vandaag gaan we op zoek naar trouwringen en een kostuum voor mijn aanstaande man :) !
Nog 7 maand! Het zal er rap gaan zijn !
Volgende week is het een zoektocht naar lingerie!

Sylvie
27-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 557

Katia
22-6-2013
 Meld misbruik28-12-2012 18:44:48

Aaaah Sylvie, goed nieuws!
Ik ben nog altijd in een dipje. Ben blij dat we nu een beetje verlof hebben en hopelijk lukt het binnen een paar dagen opnieuw en vliegen wij er ook weer met volle moed in!

Hopelijk heb je iets gevonden in jouw zoektocht vandaag.

Sylvie
27-7-2013
 Meld misbruik28-12-2012 21:19:14

Hé Katia!
Oei waarom in een dipje?
Hier ook wat verlof om wat te bekomen en enkele dingen in handen te nemen.
Ja een goede zoektocht! We kochten onze trouwringen en zagen al een mogelijk trouwkostuum voor mijn vriend. Morgen nog eventjes een andere winkel doen voor kostuums en als hij niets anders vind kopen we dat die we vandaag zagen.
Ik ben in volle glorie :)
Hopelijk jij ook snel terug!

Katia
22-6-2013
 Meld misbruik29-12-2012 0:15:48

Ach ja, het eind van het jaar, he :) Dan gaan we over de "psychologische" grens en zal de trouw er snel zijn. Ik had graag al verder geweest in de voorbereidingen maar dat was moeilijk te combineren met het werk. We hebben dan ook wat tegenslagen gehad (bvb onze cateraar ging failliet) waardoor we wat vertraging hebben opgelopen.

We hebben wel een zaal, maar ik zit nog met een hoop vragen qua catering, en hoop dat we snel tot een akkoord geraken qua budget. Want met de nieuwe prijzen wil het zeggen dat wij onze gastenlijst serieus gaan moeten herbekijken en dat zou ik jammer vinden.

En zo zijn er nog een paar kostenposten die duurder uitkomen dat gedacht. En er moet nog zoveel gedaan worden....

Vandaar, ik moet er mij eens serieus aan zetten, de rekenmachine terug bovenhalen en alles op 't gemak herbekijken. Een goed plan maken van hoe het volgend jaar verder moet en we zijn weer met volle moed vertrokken!

Laat even weten hoe het ging met de costuums, daar moeten we ook nog aan beginnen :p

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...