Terug naar overzicht
Wij moeten ook nog het concept kiezen. Mijn vriend kiest: eten met beperkte groep en dansfeest met dessertenbuffet voor de grote groep. Ik weet het nog niet goed. Maar tegenwoordig is alles mogelijk e :) Een collega had een festivalleke op poten gezet als trouwfeest!
Wij gaan 's middags gaan eten op restaurant met de ouders, grootouders, broers en zussen (20 personen ongeveer). 's Avonds geven we een receptie, dessertbuffet en dansfeest voor alle gasten.
wij ook lunch en diner met suite en de rest pas 's avonds met een snack en bruidstaart. Dat drukt de kost wel enorm. xxx
Wij doen het ook zo. In de vroege avond gaan eten op restaurant met beperkt gezelschap van zo'n 25 man en daarna een fuif voor iedereen met leuke broodjes later op de avond en véééél goeie muziek :-) Ik vind dat persoonlijk een fantastisch idee.Aan locaties in die regio kan je jammer genoeg niet helpen.
De offerte vond ik teleurstellend: 1) eten met 30 mensen en dan receptie & desertenbuffet voor 1002) receptie, landenbuffet en dessertenbuffet voor 1002 is 1000 euro meer dan 1. Klein verschil voor zo`n groot verschil in eten...
Ne ik vind dat eigenlijk maar normaal als je ziet dat je met de fuif ook receptie en dessertenbuffet kiest. Dan is het verschil enkel het landenbuffet en een verschil van 1000 € voor 100 man wil dan zeggen 10 € pp. Wat mij niet abnormaal lijkt.Wij doen enkel en alleen een fuif zonder specifieke receptie en geen dessertenbuffet. Enkel broodjes later op de avond. Wij hebben niet de goedkoopste zaal dus misschien zouden wij in een goedkopere zaal ook wel niet zoveel duurder uitkomen met eten bij maar dat is nu eenmaal niet wat we willen. Ik zou zeggen, kies wat je echt wil als er niet zoveel verschil is.