Terug naar overzicht
Hoi,de onze zijn op deze geinspireerd ;-)http://www.trouwplaza.be/maak-zelf-je-trouwkaart.html (het lukt me wel niet om hier een foto van de onze te plaatsen)groetjes
Die zijn ook erg leuk Laurie! Wanneer ik er eentje af heb zal ik eens kijken of ik hier een foto kan plaatsen. Moet alleen nog even wachten op mijn plaatjes! Maar super dat je het met me deelde! Groetjes
Graag gedaan ;-) !Ik vind het nog steeds niet hoe ik hier een foto bij plaats.Maar als je wil, kan ik het via mail eens doorsturen, heb je weer eens een gedacht he.Mijn ma maakt ook zelf wenskaarten, dus ik hoefde enkel m'n papier en dergelijke in te kopen ;-) de 'atributen' kon ik bij haar lenen :-).groetjes.
Oh ik heb al genoeg in huis gehaald om mijn uitnodigingen in elkaar te zetten. Ik vind het erg leuk om zelf kaarten te maken en ik denk dat de genodigden dit ook erg leuk zullen vinden. Maar ideetjes zijn altijd welkom natuurlijk. Dus als je nog foto's e.d. hebt zie ik die graag. Als je wilt kan ik je mijn privé e-mailadres wel geven?
Dat zal misschien handig zijn om je een fotootje door te sturen ;-)