Nu Online
Momenteel zijn er 453 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

21 dagen!!!! :-D

28-12-2012 20:11:35
Hey iedereen!!!
Met nog 21 dagen op de teller komt onze dag wel heel erg dichtbij!!! Wij zijn begonnen aan 280 dagen en nu moet ik toch zeggen dat die zijn voorbij gevlogen, als ik er zo op terugkijk. Ik heb voorlopig geen stress (denk ik toch) en alles is zo goed als geregeld. Juist nog kado'tjes voor de getuigen en de ouders. Begin er 's nachts wel nachtmerrie's over te krijgen: dat m'n jurk gestolen is, dat de kapster en visagiste te laat komen,... pfff echt niet leuk!!! bij het ventje begint het ook serieus door te dringen, hij zij het net nog in de auto ;-) Eens de feesten voorbij zijn is het aan ons! Volgende week mag ik m'n jurk gaan afhalen en heb nu dus zo'n 'whiiiiii-gevoel'.

Leuk dat je die gevoelens hier kwijt kunt, want jullie weten natuurlijk ook als geen ander wat het allemaal is om deze hele dag tot in de puntjes voor te bereiden.

We tellen af 21; 20, 19, .... ;-)

groetjes
x

Stéphanie
19-1-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 478

tina
13-2-2014
 Meld misbruik28-12-2012 21:01:42

idd ik begin hier ook serieus de kriebeltjes te krijgen met nog 46 dagen te gaan...wij zijn maar eerst met alles begonnen midden september,omdat mijn toekomstig hubbytje vond dat we eindelijk er eens werk van moesten maken met een datum te prikken,en hij vond het zo mooi van te trouwen op 13/2/13,omdat we dan net 2jaar samen zijn...maar omdat dit midden id week viel en we ook voor de kerk willen trouwen,hebben wij ook onze trouw op 2 dagen,nl de 13de (wet en klein feestje) en de 16de (kerk en grote feest)....ik ben in een sneltempo alles beginnen te organiseren en wonder boven wonder,we hebben dan ook met niets een 2de of 3de keuze moeten maken,omdat het al bezet was enzzz...kmoet nu enkel nog schoenen hebben voor 16/2 en men kleedje en schoenen voor 13/2,en nog een paar kleine prulletjes,dus daar hebben we echt geluk mee gehad,waarschijnlijk omdat we trouwen in februari...ik ben sinds dag 50 ook aant aftellen,en hoop echt dat ik niks ben vergeten,doemscenarios houden me wel bezig deze dagen...have fun daar en geniet op 19/1!!!!!!xxx

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik29-12-2012 11:11:49

Spannend!!!!!!!!! doe dat goed he en vergeet geen fotokes en verslagje hier he x x x

Saskia
22-6-2013
 Meld misbruik29-12-2012 11:58:14

geniet ervan!!

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik29-12-2012 12:50:02

Nee hoor Kelly dat vergeet ik zeker niet!!! ik geniet zelf teveel van anderen hun verlsagen en foto's dus is het zeker mijn plicht om onze dag hier ook neer te pennen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...