Terug naar overzicht
idd ik begin hier ook serieus de kriebeltjes te krijgen met nog 46 dagen te gaan...wij zijn maar eerst met alles begonnen midden september,omdat mijn toekomstig hubbytje vond dat we eindelijk er eens werk van moesten maken met een datum te prikken,en hij vond het zo mooi van te trouwen op 13/2/13,omdat we dan net 2jaar samen zijn...maar omdat dit midden id week viel en we ook voor de kerk willen trouwen,hebben wij ook onze trouw op 2 dagen,nl de 13de (wet en klein feestje) en de 16de (kerk en grote feest)....ik ben in een sneltempo alles beginnen te organiseren en wonder boven wonder,we hebben dan ook met niets een 2de of 3de keuze moeten maken,omdat het al bezet was enzzz...kmoet nu enkel nog schoenen hebben voor 16/2 en men kleedje en schoenen voor 13/2,en nog een paar kleine prulletjes,dus daar hebben we echt geluk mee gehad,waarschijnlijk omdat we trouwen in februari...ik ben sinds dag 50 ook aant aftellen,en hoop echt dat ik niks ben vergeten,doemscenarios houden me wel bezig deze dagen...have fun daar en geniet op 19/1!!!!!!xxx
Spannend!!!!!!!!! doe dat goed he en vergeet geen fotokes en verslagje hier he x x x
geniet ervan!!
Nee hoor Kelly dat vergeet ik zeker niet!!! ik geniet zelf teveel van anderen hun verlsagen en foto's dus is het zeker mijn plicht om onze dag hier ook neer te pennen!