Nu Online
Momenteel zijn er 571 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Getuigen

28-12-2012 20:20:24
Hallo iedereen,

Ik zit nu toch wel met een heel groot probleem! Ik heb lang moeten nadenken wie ik als getuige ga vragen. Ik trouw voor de wet en de kerk en dit op 2 verschillende data dus ga dan ook 2 verschillende mensen vragen. Ik had gedacht aan 2 goeie vriendinnen die ik al 15 jaar ken. We zien elkaar wat minder doordat ik in West-Vlaanderen woon en zij in Gent maar ik weet dat ik altijd op hen kan rekenen. Wanneer we elkaar zien, is het altijd veel plezier!
Nu denken jullie van wat is het probleem eigenlijk? Wel mijn ouders zijn gescheiden en papa is reeds hertrouwd. Zij had toen een dochter die ondertussen 16 wordt volgend jaar. Ik heb dus aan mijn stiefzus gevraagd of zij bruidsmeisje wil zijn aangezien er geen kleine kindjes zijn in de dichte familie. Ze zou de ringen dan dragen en ze heeft ja gezegd.
Nu heb ik een eigen zus van 29 maar ik wou haar niet als getuige vragen omdat ze niet zo enthousiast reageerde toen ik zei dat ik ging trouwen, wat je wel verwacht van een zus vind ik. Ik heb ook nooit een super goede band gehad met haar.. Ze voelt zich gepasseerd en zegt dat ze van geen tel is. Ik vind dit natuurlijk niet leuk en wil voor iedereen goed doen maar ik ben 26 en dus oud genoeg om zelf te beslissen.

Nathalie
27-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 673

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik28-12-2012 20:36:00

Je bent idd oud genoeg om zelf te beslissen al is dit natuurlijk geen prettige situatie.

Ook ik vraag mijn eigen zus niet als getuige, maar mijn beste vriendin. Dit zal voor mijn zus misschien ook een harde noot zijn om te kraken, maar ik sta veel dichter bij mijn vriendin dan bij mijn zus. Je moet degene kiezen waar jij je het best bij voelt.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...