Terug naar overzicht
Hé Virginia,Ik wil het graag eens nalezen!Stuur maar door : sylftje@hotmail.com
Ik wil het ook wel eens bekijken mocht je nog een opinie nodig hebben. Kristel_de_grave@hotmail.com
Stuur maar door! miss_vivax@hotmail.com:-)
ik geef ook graag men mening; stefenkelly@telenet.be
Ik ook; silke.de.valck@hotmail.com :)
Ik zou dit ook wel willen doen :) , anke.van.den.broeck@telenet.be
ook ik geef graag mijn mening.hautman_melissa@hotmail.com
als je nog een mening nodig hebt, nelekevc@hotmail.comHet mijne is binnenkort ook klaar om na te lezen. Nog even wachten op reactie van de pastoor
Ik wil het gerust ook eens nalezen, mocht je nog een opinie willen:zara.vino@gmail.com
Hey Virginia,Ook ik wil met veel plezier een kritische lezer zijn! :)Lieve groetjes,svdc@hotmail.com
Doe maar Saelens.rebecca@telenet.be
Als je nog een mening nodig hebt, ik wil het met plezier nalezen! lorelaeremans@gmail.com
Voila bij deze verstuurd. Alvast bedankt allemaal voor het engagement :)x
Als je nog een extra lezer wilt: kaatc@hotmail.beAlvast veel succes volgende week!
Hey Virginia,Eerst en vooral: geniet van deze laatste dagen als verloofde en geniet ontzettend van jullie huwelijksdag. Aan het misboekje zal het zeker niet liggen, dat heb je tot in de puntjes afgewerkt en staat symbool voor een mooie kerkelijke huwelijkszegen. Proficiat!Toch even wat muggenzifterij, alleen omdat je het als "ontwerper" gewoon soms niet ziet en om jouw misboekje nog perfecter te maken! :) Op blz. 4 staat het woord "geweigerd" een beetje op jouw kantlijnversiering. Dat heb je hier en daar nog een keertje. Ik zou daar voor wat meer ruimte tussen de tekst en de kantlijnversiering zorgen. Ik zou ook de laatste regels van blz. 4, op blz. 5 zetten (wat de priester zegt). Dat lijkt me dan mooier voor de lay-out en ook wat duidelijker.Op blz. 7 staat er 2x "met elkaar" (na: "gij wilt"...). Op diezelfde bladzijde staat op het einde een komma na "tot", ik denk dat die daar te veel staat.blz. 11: ik denk dat er tussen "dank" en "zeggen" een spatie moet komen.blz. 14: na een welgemeende merci staat er 2x "voor" met een komma tussen. Ik denk dat de "voor" en de "komma" daar te veel staan. Ik denk ook dat na: "een verdiende pluim voor onze getuigen" geen komma hoeft te staan en wel een ":".Dat is dus alleen om "pietje precies" te spelen want het is een schitterend boekje! Mooie muziekkeuze ook!Succes en vooral... Geniet!
mocht je nog een nalezer zoeken (je hebt er nooit te veel ;) )wijtrouwen10-08@hotmail.be
Heb je nog meer lezende ogen nodig. Ben altijd bereid. ons_carolientje@hotmail.comGeniet al vast van je laatste dagen.Groetjes Caroline
Ik zou het ook wel graag eens willen lezen hoor! Marlies.caulier@hotmail.com Groetjes
Als je nog lezers zoekt:joyce_willems@hotmail.com
Ik zou het ook eens graag willen lezen ? I.n.A.k.E@hotmail.comGroetjes
Ik ook :-)sarahgauwberg@hotmail.com
bedankt allemaal voor de leuke reacties en het helpen nalezen!Een en ander werd al veranderd, de rest is voor morgen ^_^nog eens dankuuuuuuuu
je mag het steeds doorsturen hoor. Inge_marin@hotmail.com
Ook ik wil kritisch nalezen :) saartjevk AT hotmail punt com
Tis een super mooi boekje. In die kleine dinge vinden dat er te veel staat of te weinig of verkeerd ben ik niet goed. Maar de muziek keuze is geweldig mooi. En het misboekje opzich is ook super mooi. Jullie gaan een super mooie dag te gemoed.Groetjes Caroline
Zou ik het ook eens mogen zien? Dan heb ik ook een idee hoe ik eraan moet beginnen..Groetjesdeborah.metten@hotmail.com