Nu Online
Momenteel zijn er 489 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ok,helemaal opnieuw :)

29-12-2012 10:53:11
We hebben dus besloten om het over een andere boeg te gooien.
We gaan enkel trouwen voor de gemeente.
Dan lunch met de suite.
's avonds fuif met hapjes en taart.
Tussendoor foto's en de kids op bed laten rusten en klaar :)
Geen uitgebreid feest,geen kerk,geen vervoer,geen ceremoniemeester...
Maar vooral geen echte trouwjurk. (jaja,had al eentje gekozen,de berlin van pronovias)

Ons oorspronkelijke idee zaten we aan een budget van 17 000 euro en daar kunnen we zoveel meer mee doen....
Dus nu ons tweede plan en hopelijk budgetvriendelijker.

Dus kan bibi opzoek naar een andere zaal!
Iemand tips voor een zaal regio Edegem? (Duffel,Lint,Lier,Kontich,Hove,Boechout en naastliggende gemeentes)

Groetjes,
Wen

Wendy
13-6-2015
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 853

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik29-12-2012 11:21:51

Lier: Hof van Aragon,

Duffel: 'tlepeltje -> ze kunnen ook iets uitwerken naar je budget, wij gaan vanavond kijken
Duffel: De lage polder (Is wel een kelder, ik vond het jammer dat er geen ramen waren)
Waarloos: Berkenhof (parochiezaal) Was voor onze datum bezet, anders hadden we die zeker gekozen.
Kontich: Brasserie Nick
Als ik nog op iets kom zal ik het zeker nog zeggen.
Succes!

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik29-12-2012 11:22:37

een vriendin van mij hebben hun feest gegeven in het rekreatief, dat was heel goed, mooie locatie en budgetvriendelijk!

Martine
14-6-2014
 Meld misbruik29-12-2012 16:29:29

Hier een beetje een zelfde idee dat na een tijd ontstaan is ...

Wij wilden eerst voor een receptie en grote barbecue gaan.
Maar aangezien mijn familie gewoon té groot is en we aan 230 genodigden zitten (incluis een boel kinderen), wordt het de dag zelf de wet en gaan eten met de dichte familie (15 man) en de volgende dag een grote receptie. Eventueel in de namiddag.

Ik twijfel wel nog om op de receptie (met hapjes) ook dessert aan te bieden.
Ik word alleen gek van zalen die alles apart aanbieden (apart betalen voor drank, apart betalen voor hapjes, apart voor een eventueel dessert + dan nog ultragebonden zijn aan uren). Hebben ze nu echt nergens ineens een totaalrichtprijs en een beetje flexibiliteit?

Ik zoek trouwens regio Mechelen of de Antwerpse Kempen.
Het Recreatief hebben wij ooit een barbecue gehad met 30 man, maar ik weet totaal niet hoe zij zijn voor recepties met 150 man of meer.

Hier ook geen vervoer, maar waarschijnlijk wel een fotograaf. En trouwkleed is nog niet zeker. Als ik er één koop, dan zal 't toch een broekpak zijn, want ik HAAT kleedjes en ik sta er ook niet mee. En de mooiste dag van mijn leven ga ik geen dingen dragen waar ik niet mee sta.

Qua kerk: Dat was zowat mijn eerste vereiste om niet voor de kerk te trouwen. Ik ben ooit katholiek opgevoed, maar ik ben het al lang niet meer. En vriendje ook. Ik kom alleen nog in een kerk om die te bezoeken of voor begrafenissen van familieleden. Ik ga dus niet voor de sier voor de kerk trouwen. En gek genoeg kon iedereen (ouders en dergelijke) daar direct mee leven, dat we alleen voor de wet trouwen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...