TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katia
22-6-2013
|
29-12-2012 13:35:38
Je kan de vraag stellen aan de winkel - of Linea Rafaelli rechtstreeks contacteren (dan ben je zeker van een eerlijk antwoord, in de winkel gaan ze u eerder zeggen dat je snel moet kopen omdat ze niets kunnen garanderen).
Sommige jurken blijven 2 à 3 jaar in de collectie, andere gaan er meteen uit, en dan zijn er weer andere die er altijd zullen blijven.
Weet je of het een 2012 of 2013 jurk is, en was die al beschikbaar het jaar ervoor? Als het een nieuwe 2013 jurk is, dan blijft die wsl nog bestelbaar tot in september (dan maken de winkels zich gereed voor de nieuwe collectie). Als die er vorig jaar al was, dan is dit misschien een klassieker van LR?
De kans is er wel dat de stof uitgeput is en je die dan of in een ander kleur moet kopen, of helemaal niet meer. Je bent eigenlijk nooit 100% zeker :-/
Maar weet je, staar je hier niet blind op - dat systeem zullen ze nog wel hebben in andere kleedjes, en misschien hebben ze dat kleed niet meer, maar hebben ze er 10 ander die je nog mooier vindt ;-)
|
|
Sofie
27-7-2013
|
29-12-2012 13:37:47
Hey Kim,
Ik heb al in meerdere winkels kleedjes gezien van de vorige zomer. Als je echt zeker wil zijn, kan je volgens mij ook het volgende doen: navragen in een bruidswinkel. Je zou dan nu al kunnen beslissen om dit kleed te kiezen, bv. een voorschot betalen om zeker te zijn, en bv. pas in juli 2014 de eerste pas plannen.
Weet je echter zeker dat er in die tijd geen ander droomkleed op jouw pad kan komen? ;)
Groetjes!
|
|
Mieke
27-4-2013
|
29-12-2012 13:38:01
hey Kim, Normaal komt de nieuwe collectie uit in September. Ik zou me eens informeren bij Linea Rafaelli zelf. Mijn kleed is ook van de collectie van 2012. Mij hadden ze gezegd dat het afhangt van de verkoop en hoeveelheid stof die nog ter beschikking was van die jurk. Ik heb de mijne in Juni besteld en ik heb mijn eerte pas nu in Maart. Ze kunnen in de winkel wel nog aanpassingen doen mocht dat nodig zijn. Sowieso heb je nog wat tijd..en misschien zit er in de collectie van 2014 ook zo'n model. Groetjes
|
|
Kim
4-10-2014
|
29-12-2012 13:38:53
Het is een kleed van 2013. Het was te zien op de modeshow van Boetiek Maya. Vond het echt prachtig! Maar idd, wellicht komen er nog heel veel mooie kleedjes. Wie weet staat het me totaal niet. Mijn smaak is heel uiteenlopend maar dat was toch wel iets dat in mijn hoofd is blijven hangen. Omdat ik graag kort zie maar toch ook lang :-) Ik had vroeger in gedachten om 's avonds van kleedje te wisselen :D Maar dit is toch wel ideaal. Ik zal eens bellen of een van de komende maanden langs gaan bij Linkx. Die hebben alles van LR dus ik vermoed dat ze er wel eerlijk op gaan antwoorden. Bedankt Katia!
|
|
Sarra
15-4-2017
|
29-12-2012 13:57:11
Awel schat, toen we mijne pas in Koonings gingen doen liet ik toch met mijn gsm een foto van een kleed zien aan die madam he. Ik denk dat dat een kleed was van collectie 2011 en dat kon die zelfs nimer late zien zei ze. Dus idd, best gewoon bellen naar de winkel en eventueel voor ge gaat beginnen aan uw pasbeurten en ge maakt afspraken, zeker checken of ze dat kleed er dan nog hebben.
kuskuskus
|
|
Gitte
14-4-2012
|
29-12-2012 16:10:55
Ik heb indertijd LR gecontacteerd, omdat ik een beetje met hetzelfde "probleem" zat. Had een prachtige jurk gezien in de collectie van 2011, maar was bang dat ik iets beters zou zien in die van 2012. Twijfel alom, wat zou ik doen. Ik heb antwoord gekregen van LR dat een collectie altijd twee jaar volledig beschikbaar blijft. Modellen uit oudere collecties soms ook nog, maar dat is niet gegarandeerd. Maar dat wil dus in jouw geval zeggen dat je rustig de collectie van 2014 kan afwachten en dan alsnog een model uit de 2013 collectie bestellen. (ik zelf heb uiteindelijk van de nieuwe collectie besteld).
|
|
Kim
4-10-2014
|
29-12-2012 17:44:14
Dank u Gitte! Dat lucht wel enorm op! Geen tijdsdruk :-)
|
|
Brigitte
|
29-12-2012 21:05:25
Hallo ,
Onze dochter trouwt in augustus 2013 Ze heeft haar droomjurk al gevonden in november 2011 (collectie 2012 ) Dit is echt geen probleem als je een voorschot betaald ( bij haar was dit 50% ) Ze is gelukkig , want de collectie 2013 was niet haar ding ( ja we zijn gaan kijken ) Een gouden raad : volg U hart en je weet wanneer je U droomjurk gevonden hebt . In februari 2013 volgt haar 1ste pas . Het voordeel is dat je alles ( ondergoed , juwelen , schoenen enz.) op een rustig tempo kan doen . Geniet er van want dit is echt een leuk moment !
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|