Terug naar overzicht
Ga eens op zoek in gedichtenbundels of op www.4ingen.be ... Ik haal denk ik de meeste teksten uit gedichten van Hans hagen. Ik vind ze super! Succes!
Hey Kate,Wij zijn ook vollop aan de voorbereidingen bezig van de teksten voor de ceremonie. Die zal ook plaats vinden in onze feestzaal, en een familielid zal die dan leiden.Ik heb een een goede site gevonden -dankzij deze website :)- www.4ingen.be .Mooie teksten. Al is het bij ons geen kerkelijke ceremonie, dat kan je gewoon achterwege laten :)Moest het zijn dat je nog mooie teksten vind,laat je me iets weten?Alle tips zijn idd welkom,x Hélène
Hallo, ikzelf ben ook op zoek naar teksten voor onze 'vrijzinnige' viering.wij hebben er voor gekozen om het niet met de kerk te doen, maar gaan het waarschijnlijk met de mens nu doen.We zoeken dan ook moderne / hedendaagse / grappige passende teksten om onze viering zo luchtig en licht mogelijk te houden. Zal alvast eens kijken op die sites, maar moest iemand nog andere ideeên hebben mag je het gerust laten weten. Moest iemand nog zijn vieringsboekje hebben met mooie niet kerkelijke teksten mag je het ook altijd doormailen naar christophesustronck@hotmail.comAlvast bedankt !!