Terug naar overzicht
Niet mijn stijl, maar ik wil je best mijn ongezouten mening nemen. Take That was groot toen ik puber was, maar ik ben er nooit een liefhebber van geweest. Valt voor mij meteen af (het is me te traditioneel en te zeurderig, sorry). Hoewel ik Elbow best een goede band vind, is dit nummer niet voor mij weggelegd. Ik zou me er zelf ook niet op zien dansen. Blijft over Michael Bubble, was ik een wat speelser nummer vind. Maar langs de andere kant, dat zou passen bij wie ik ben. Ik ken je niet persoonlijk, dus heb dan ook geen idee wat bij jou/jullie past. Ik zou zeggen.. kies op gevoel, voor het nummer waar jullie mooie herinneringen aan hebben. (en als je het wil weten.. hiermee openen wij ons feest:http://www.youtube.com/watch?v=ly_dbVEXoWI ). Echt totaal onze band, waaraan wij schitterende herinneringen hebben:). Veel succes met je keuze!
Alle drie mooi! Ik zou voor Take That gaan ;).
Gewoon alle 3 uitproberen...jullie zullen daarna 'direct' weten welke te kiezen.grtz www.discovideo.be
Ik ben geen fan van het laatste nummer.Elbow vind ik uitermate mooi.Het nummer van Bublé is lekker speels en ook heel erg mooi.Ik zou op alledrie eens dansen met je aanstaande, je zal wel zien wat de voorkeur zal krijgen
Voor mij het tweede nummer, zonder twijfel!
Elbow! Openingsdans van mijn schoonzus en haar man! Prachtig...
Hallo,Uit deze drie zou het voor mij snel geregeld zijn. Ik zou kiezen voor Bublé. Natuurlijk moet het voor jullie het juiste nummer zijn. Zet de nummers gewoon op. Dans, lach en ervaar.Dan zal je het wel snel weten!Succes!
Ik zou Elbow nemen... Supergoede groep en supermooi nummer. Bublé zou voor mij iets te rap zijn en het laatste vind ik ook het minste....
Elbow! Ik vind dit supermooi liedje.Bij ons is het echter Perfect Day van Lou Reed geworden.Dat lag al lang vast, is gewoon ons liedje...en een perfecte dag...dat was het ook voor ons.Succes met je keuze en vooral geniet van jullie momentje!Sonja