TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kim
4-10-2014
|
29-12-2012 17:57:09
Ik kan je helaas niet helpen... Zoek je echt een feestzaal of eerder een restaurant /taverne? Misschien moet je op zoek naar parochiezalen. De mensen zullen wellicht toch rechtstaan vermoed is. Sommige zalen zoals berkenhof in Waarloos kunnen wel wat volk binnen laten... Succes met de zoektocht! Groetjes, Kim
|
|
debora
18-7-2014
|
29-12-2012 18:38:02
Hey,
Wij gaan ons trouwfeest geven in het Mollenhof te Poederlee, is een mooie parochiezaal. Waar volgens mij 200 tot 250man kan zitten.
Je moet natuurlijk zelf voor traiteur zorgen dan, maar prijs van zaal valt supergoed mee en de drank is aan brouwersprijs +20% en je mag je eigen wijn en cava meebrengen...
Je hebt dan ook een heel groot grasveld, waar je buiten ook heel mooi receptie kan geven.En je mag er een tent zetten!
Zijn de zaal gaan zien en geen seconde aan getwijfeld!
Hopelijk ben je hier iets mee...
Groetjes
|
|
Martine
14-6-2014
|
29-12-2012 19:01:22
Ik zoek ... Iets dat ons kan en wil ontvangen.
Of dat nu een echte feestzaal is of een taverne of ... dat maakt mij niet uit. Ik ben wel niet van zin om dat weekend zelf aan de slag te gaan, dus wel ergens met bediening / catering / ...
Poederlee valt helaas net buiten onze regio. Mijn schoonouders zijn eind de 70 en komen van Hofstade (Zemst). Daar moeten we ook weer rekening mee houden dat die er raken (en terug thuis raken).
We hebben enerzijds nog tijd ... en anderzijds weet ik dat we trouwen in een "communieperiode". Dat we dus ook geen half jaar meer moeten wachten met iets te vinden en vast te leggen.
|
|
Jan
14-8-2014
|
29-12-2012 23:07:42
|
|
Sanne
9-7-2011
|
1-1-2013 20:51:24
Ik zou ook eens informeren bij 't Lepeltje in Duffel. (www.tlepeltje.be )
De zaal is zeker groot genoeg en heeft een gezellige tuin. Ze hebben 2 formules voor recepties, maar staan open voor feesten die afwijken van hun standaardformules.
Wij hadden in principe een einduur op onze uitnodigingen staan (omdat we daar ons "grote" feest hebben gegeven in de namiddag en 's avonds thuis iets "kleins" gepland hadden) en ze vroegen zelf aan ons wat we wilden doen als tegen die tijd nog niemand naar huis wilde. Langer doorgaan behoorde voor hun zeker tot de mogelijkheden.
|
|
Karen
25-5-2013
|
2-1-2013 21:41:17
Informeer ook eens bij de foyer van 't arsenaal in Mechelen ( http://www.defoyervantarsenaal.be/feesten.html). Ik vind het een heel leuke locatie en je kan hier ook buiten bij mooi weer. Op hun website kan je ook al enkele voorbeelden van recepties vinden.
|
|
kim
4-7-2013
|
2-2-2013 1:16:03
wat dacht jevan de badboot in antwerpen, bel zekk
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|