Terug naar overzicht
Ik heb niet echt een voorbeeld aangezien ik er nog zelf aan moet werken en wij ook niet werken met een pastoor/kerkelijke trouw. Wij hebben gewoon gekozen voor een vrijzinnige ceremonie.- Muziek intrede suite: Come together - Kane- Muziek intrede Bruid: Marry me - Bruno Mars- Tekstje: Van de film A Walk to remember: Love is always patient and kind...- Welkomstekstje voor gelezen door 2 vriendinnen (zelf opgemaakt)- Muziekstukje: Nog niet beslist- Verrassingstekst van een goede kameraad (weet ik niets van)- Muziekstukje: Nog niet beslist- Een klein toneelstukje van mij en mijn verloofde (Van Grote Haas en Hazeltje)- Muziekstukje: Nog niet beslist- Oftewel nog een tekstje van een familielid oftewel een video zelf gemaakt (Nog over na te denken)- Muziekstukje: Nog niet beslist- De eigenlijke trouw: Een familielid gaat ons trouwen dus we moeten nog samen een mooi tekstje uitkiezen dat ze dan zal voorlezen. Direct erna leggen wij onze gelofte af. Die we zelf gaan schrijven aan de hand van voorbeelden en op de achtergrond muziekje. Daarna gaat dat familielied ons de 3 vragen stellen, maar iets minder kerkelijke. We wisselen de ringen uit en we worden tot man en vrouw verklaard. Dit zou op en al 30 min mogen duren. Veel teksten heb ik nog niet en ben ik meebezig dus ik kan je niet meer info geven.