Nu Online
Momenteel zijn er 489 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Speech en bedanking ouders, getuigen,...

29-12-2012 22:07:57
Hoi iedereen!!!

Ben vollop die laatste dingetjes nog aan het regelen en dingen aan het overlopen. We hebben besloten dat ik de speech zal doen op het avondfeest omdat het ventje niet zo'n prater is voor groot publiek. Ik zit er mij niets mee in Nu was ik aan het denken wanneer bedank je de ouders en de getuigen? Voor, tijdens, of na de speech? Of is dit nog op een ander moment?

groetjes

Stéphanie
19-1-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1027

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik30-12-2012 0:42:12

Ik dacht misschien mee in je speech? Of anders voor de bruidstaart ? Geen idee eigenlijk, goeie vraag!

Alexandra
14-9-2013
 Meld misbruik30-12-2012 11:24:13

Wij trekken ons van etiquette weinig aan op ons feest, dus het zal wel niet het "correcte" antwoord zijn wat ik hier geef , maar tijdens de speech lijkt mij het makkelijkst.

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik30-12-2012 12:08:08

Idd Alexandra in die richting dacht ik ook dus dan brei ik het er wel tussen ofzo

tessa
12-12-2012
 Meld misbruik1-1-2013 19:19:11

wij hebben de bedanking na het hoofdgerecht gedaan dus voor de taart. wij hadden natuurlijk wel iets speciaal ons thema was hollywood/ films. dus was het meer een award uitreiking dus wij hadden iets meer tijd nodig .Groetjes Tessa!!

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik3-1-2013 16:32:42

Wij zullen iedereen bedanken tijdens onze (persoonlijke) viering of tijdens ons diner in het restaurant met de suite.
Speech 's avonds wordt vrij neutraal, iedereen toffe avond wensen enzo want wil echt niet in tranen uitbarsten voor zoveel volk. Niet dat daar iets mis mee is he, begrijp me niet verkeerd. Gewoon iets dat ik niet wil.
Doe dus gewoon wat je zelf het beste lijkt.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...