Terug naar overzicht
Bij een schoenmaker gaan horen misschien? Zij hebben daar meestal wel speciale productjes voor...Jullie grote dag komt nu ook wel dichterbij. Spannend zeker!Geniet nog van de laatste voorbereidingen!
Argh, hoe spijtig! Bij een of andere drugstore zoals DI bvb, daar hebben ze héél veel potjes en zalfjes om dingen proper te krijgen.
Dju, er is een middeltje dat je in de schoenen moet spuiten en dan geeft da geen kleur af. Maar kan er nie op komen, misschien inderdaad is horen bij de schoenmaker..Of moest je nog je grootouders hebben, die hebben dikwijls ook van die oude middeltjes da werken
Hey Debora! Het is niet de binnenkant die afgaat, maar de rubberenzool aan de buitenkant van zijn schoenen. Je kunt het eigenlijk een beetje vergelijken met die zwarte strepen die je soms op een sportvloer ziet ofzo. Ben er vandaag nog eens met water over geweest en het is al veel lichter dan gisteren (je moet al goed kijken nu).
a oke, wat ik altijd onder mijn schoenen laat zetten is een nieuw zooltje, dan is het probleem opgelost
Hey Stéphanie! Hoe zitten die schoenen? Ik zou deze ook graag kopen :-) Had ze goedkoper gevonden via een webshop maar twijfel om ze te bestellen .. Hoe vallen de maten? Ik twijfel tussen 2 maten :-)
Hoi KimberlyIk heb normaal schoenmaat 38 (in ALLE schoenen) en bij het passen van deze schoenen in maat 38 knelde die toch wel wat hoor! Heb schoenmaat 39 moeten nemen en heb er nu zooltjes in liggen en die zitten nu als gegoten Zou ze precies toch wel eens gaan passen hoor of kan je ze terugsturen als deze maat niet goed is??? Ze zijn wel PRACHTIG!!! ik ben er zo gek van! Ga ze zelfs nadien laten kleuren dat ik er nog geniet van heb Veel succes nog!
Ik ga het erop wagen en ze in een grotere maat bestellen! :-) Ik vind ze ook prachtig, hoop dat ik er goed op kan gaan. 8 cm hak is mijn limiet :p Geniet van je dag!!