Terug naar overzicht
Krekelhof Hasselt --> dat is de onze :-)Rubenshof AlkenBevershof BilzenAls je de zoekfunctie op dit forum gebruikt en zoekt achter 'feestzaal limburg' of zo, dan vind je een heleboel namen en reviews terug. Op basis van deze commentaren hebben wij (deels) onze feestzaal gekozen.Besef wel dat een heleboel van deze zalen nu al volgeboekt zijn voor 2013...
Wij hebben ons feest gegeven in het Rubenshof in Alken. Je moet maar eens kijken op de site, de prijzen vallen heel erg goed mee en de service is echt top!
Het Rubenshof in Alken is inderdaad super! Maar als je daar wil gaan, best op tijd gaan. Wij hebben daar 2 maanden geleden gekeken voor 7 september, en was reeds volzet. Onze feestzaal nu is de Klimroos in Heusden-Zolder. Een beetje minder 'chique', maar ook betaalbaarder... Succes met de zoektocht!
Je kan de balzaal van Muze in Heusden-Zolder misschien ook eens bekijken. Heel betaalbaar en valt wel iets mee te doen, aangekleed wel een mooie zaal.Gr
C-mine in Genk - is een heel aparte locatie en lekkere catering ;-)
Ons huis in Heusden
Wij gaan ons feest houden in Stiemerheide in Genk
Oh jah, de abdijhoeve in houthalen is ook heel erg mooi. Wij zijn ook nog gaan bekijken: Dennenhof in Bokrijk en De Vrije Valk in Alt-Hoeselt. Beide heel mooie feestzalen en vooral heel interessant van prijs, maar vooral de laatste is een kwestie van smaak... Verder heb je in de regio ook nog The Loft in Hoeselt en La Butte aux Bois in Lanaken. In Genk heb je ook nog feestzaal Elysee en zoals al gezegd hotel Stiemerheide. Feestzalen van Bart Claes zijn ook heel erg mooi... Verder heb je er nog heel erg veel van verschillende stijlen, prijzen en opties dus zeker deze site nog eens doorlezen via de zoekfunctie en je vind er heel erg veel. Succes!
Onze zaal is Den Lavaar, de badzaal van de mijn van Heusden-Zolder.
Hier ook het Krekelhof in Hasselt. Maar ik weet dat er in juni, toen wij gingen kijken, al niet meer veel datums in die periode vrij waren, dus ik zou zeker snel afspraken beginnen maken...
Onze zaal is in Zelem bij halen, Sint Jan bergklooster :-)
hey, wij kiezen graag voor de industriele look van de oude mijnsite in heusden zolder, info via tastecatering. zij hebben nog zalen in limburg
Hoi dames, Bedankt voor de reacties allemaal! Onze zaal ligt ondertussen vast. Het is 't Krekelhof in Hasselt geworden! Groetjes